خبرهای داغ:
سرپرست سازمان فضای‌سبزشهرداری قزوین خبر داد:
سرپرست سازمان پارک ها و فضای سبزگفت: عمليات حفظ و نگهداري فضاي سبز شهر در سال 96-95، به مدت یازده ماه به بخش خصوصي واگذار مي شود.
کد خبر: ۸۷۷۳۹۵۰
|
۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، محمدصادق مظفری سرپرست سازمان فضای سبز شهرداری قزوین اظهار کرد: دفترچه پيمان حفظ و نگهداري فضاي سبز که از سال 79 همه ساله تحت بررسي و اصلاح قرار گرفته، به تدريج با اضافه شدن امــــكانات و لوازم جديد به مجموعه هاي فضاي سبز بروز رسانی شده است.

سرپرست سازمان پارک ها و فضای سبز ادامه داد: در سال جاری و در جهت شفاف سازي تعهدات كارفرما و پيمانكار و حذف نقاط مبهم تغييرات مثبتي بر دفترچه پیمان اعمال شده است.

مظفری با اشاره به درج فراخوان شناسایی پیمانکاران واجد شرایط در روزنامه های سراسری و محلی ادامه داد: عملیات حفظ و نگهداری فضای سبز در سال 96-95 به مدت یازده ماه به پيمانكاران واجد شرايط و برندگان مناقصه واگذار می شود.

این مقام مسئول تصریح کرد: امور حفظ و نگهداری این مجموعه ها شامل فضای سبز کلیه بوستان ها ، میادین، معابر اصلی و فرعی، سرویس های بهداشتی، نمازخانه ها، موتورخانه ها، وسایل بازی و ورزشی است که نیازمند رسیدگی و نگهداری روزانه بوده و با نظارت عالی کارشناسان واحد نظارت این سازمان نگهداری می شوند.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد تا با مشارکت بیش از پیش شهروندان در استفاده صحیح از فضاهای سبز ، از تحمیل هزینه های اضافی کاسته و با همیاری کاربران فضای سبز شاهد فضای سبزی زیبا و با طراوت باشیم.

1001/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها