خبرهای داغ:
یادواره شهدای مدافع حرم به همت معاونت دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی قم در پردیس دانشگاه علوم پزشکی قم برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۷۳۹۰۹
|
۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، یادواره شهدای مدافع حرم به همت معاونت دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی قم در پردیس این دانشگاه برگزار شد.

در این همایش ابوالفضل ایرانی‌خواه رئیس دانشگاه علوم پزشکی، مدیران دانشگاه و جمعی از پزشکان و پرستاران و فعالان جامعه سلامت قم حضور داشتند.

در ابتدا پدر شهید صابری طی سخنانی با بیان اینکه الگوگیری از شهدا یکی از بهترین کارها برای پیمودن مسیر صحیح زندگی است اظهار کرد: از دانشجویان انتظار دارم با شناختی که از شهدای انقلاب دارند یکی از آنها را به عنوان الگوی خود برگزینند.

وی افزود: جایگاه شهدا بسیار بلند و رفیع است بنابراین باید ابتدا شخصیت‌شان را به درستی بشناسیم و سپس به معرفی آنها به نسل جوان بپردازیم.

در ادامه همسر شهید مالامیری هم در سخنانی با اشاره به سیره اخلاقی همسرش گفت: ولایت‌مداری و تابعیت از امر ولی جزو ویژگی‌های شهید مالامیری به شمار می‌رفت.

وی با تشکر از دانشگاه علوم پزشکی قم برای برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم عنوان کرد: اینگونه مراسم موجب شادی روح شهدا و آشنایی هر چه بیشتر جامعه با اهداف و آرمان‌های آنهاست.

حجت‌الاسلام طاهری مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی قم دیگر سخنران این مراسم بود.

وی با بیان اینکه تداوم راه شهدا یکی از وظایف همگانی است گفت: این وظیفه‌ای است که مردم و مسئولان نباید لحظه‌ای از آن غفلت کنند.

مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی قم خاطرنشان کرد: چنانچه شهدا و کار بزرگ آنها نبود، امروز امنیت و آسایشی نداشتیم و با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کردیم.

پایان‌بخش این یادواره، سخنرانی کوتاه ایرانی‌خواه رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم بود؛ او گفت: تمام آنچه امروز در اختیار ماست مرهون تلاش و از خودگذشتگی شهداست که برای دفاع از اسلام ناب و جمهوری اسلامی از جان خود گذشتند.

وی افزود: همه ما خود را مدیون شهدا می‌دانیم و قدردان آنها و خانواده‌هایشان هستیم.
ارسال نظرات