ملک زاده در گفت و گو با «بسیج»:

لغو تحریم ها «کاغذی» است

عضو هیئت علمی دانشگاه گفت: ایران به تمامی تعهدات خویش عمل کرده است و فعالیت های هسته ای را کاهش داده اما آمریکایی ها هنوز حاضر نیستند موضوع عدم اعمال تحریم های تازه علیه ایران را بپذیرند!!
کد خبر: ۸۷۷۳۸۸۵
|
۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۱
حجت الاسلام  محمد ملک زاده عضو هیئت علمی دانشگاه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج، با اشاره به اظهارات اخیر رئیس جمهور مبنی بر اینکه «برخي از برداشته شدن تحريم‌ها عصباني اند! » گفت: کسی از برداشته شدن واقعی تحریم های ظالمانه علیه ملت ایران ناراضی نیست اما مساله اینجاست که فعالیت های هسته ای ایران محدود شده اما در عمل تحریمی لغو نشده است.

وی با اشاره به اینکه ما باید نسبت به برجام واقع بین باشیم افزود:  واقعیت آن است که تحریم ها صرفا روی کاغذ لغو شده است و حتی آمریکایی ها در پسا برجام چندین تحریم جدید نیز علیه ایران وضع کرده اند.

ملک زاده با تاکید بر اینکه قرار بود در روز آغاز برجام تمام تحریم ها و به طور یکجا برداشته شود، ادامه داد: اکنون ایران به تمامی تعهدات خویش عمل کرده است  و فعالیت های هسته ای را کاهش داده اما آمریکایی ها هنوز حاضر نیستند موضوع عدم اعمال تحریم های تازه علیه ایران را بپذیرند و این موضوعی است که باعث نقد منتقدان دولت شده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار