جانشین ناحیه مقاومت بسیج خاتم در جمع دانش آموزان واحد مقاومت امیرالمومنین (ع) چاهک انقلاب اسلامی را تجلی تمام نمای استکبار ستیزی و آزادی خواهی دانست .
کد خبر: ۸۷۷۳۸۷۵
|
۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، نشست بصیرتی و روشنگری با موضوع استکبار ستیزی به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی در واحد مقاومت امیرالمومنین در دهستان چاهک با حضور جانشین فرمانده ناحیه جناب سرگرد عباس باقری و دانش آموزان برگزار شد.

در این نشست عباس باقری گفت : انقلاب اسلامی ایران را می توان به جرات تجلی تمام نمای استکبار ستیزی و آزادی خواهی به معنای نفوذ در رفتار ملت ها وکشور های دنیا بدون تهدید وارعاب به شمار آورد.

هم‌اكنون ما ملت ایران در شرایطی قرار داریم كه تمام دشمنان اسلام و انقلاب در میادین سخت جنگ اندیشه ها مشت قدرتمند و سهمگین ایرانیان ولایت مدار را بر سینه خود لمس كرده‌اند اما هر روز با ترفندهای جدید در صدد نفوذ و جبران شکستهای خود هستند.

وی اظهار داشت: مبارزه با رژیم کودک کش و غاصب اسراییل که یک نظام استکباری می باشد از اصول این نظام الهی است و مقاومت تا پیروزی ادامه خواهد داشت.

در ادامه گفت : سالروز حماسه تاریخی 13آبان یادآور طنین فریادهای آزادی خواهی و عدالت گستری بت شکن زمان، امام خمینی(ره) علیه سلطه آمریکای جهانخوار و تبعید ایشان است که با عطر خون‌های پاک و مطهر دانش آموزان عزیزی که در مقابل دانشگاه تهران بدست نظامیان رژیم منحوس پهلوی، مظلومانه به شهادت رسیدند، آغشته گردید.

ودر پایان خاطر نشان کرد: من از شما دانش آموزان عزیز میخواهم با حضور پر شور و گسترده خود در راهپیمایی روز 13 آبان مشت محکمی بر دهان این رژیم کودک کش و غاصب بزنید.


ارسال نظرات