خبرگزاری بسیج: بیمارستان خیریه حضرت صدیقه زهرا(س) به منظور ارائه خدمات پزشكي به زائران اربعین 35 نفر از پزشکان مجرب این مرکز درمانی را به كربلای معلی اعزام می کند.
کد خبر: ۸۷۷۳۸۳۷
|
۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۸

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ تاتلی مدیر روابط عمومی بیمارستان خیریه حضرت صدیقه زهرا(س) با اعلام این خبر گفت: امسال اين بيمارستان با استعانت از خداوند منان و الطاف بيكران حضرت اباعبدالله الحسين (ع) 21 آبان ماه 35 نفر كادر مجرب اعم از پزشك( فوق تخصص، متخصص و پزشک عمومي)، پرستار، ماما، بهيار و همچنين حدود 150 قلم داروهای ضروری به ارزش 50 ميليون تومان و تعدادی تجهيزات پزشكی به ارزش 150ميليون تومان به كربلای معلی اعزام خواهد کرد.

وی افزود: توليت آستان مقدس حضرت ابوالفضل العباس(ع) در طول دوسال گذشته از بیمارستان خیریه حضرت صدیقه زهرا(س) شهرری، به منظور ارائه خدمات پزشکی به زائران و عاشقان اهل بیت در كربلای معلی، دعوت کرد که خدمت رسانی پزشكان این مرکز درمانی با استقبال كم نظير متوليان امر قرار گرفت.

تاتلی خاطرنشان کرد: تیم پزشکی بیمارستان خیریه حضرت صدیقه زهرا(س) سال 93 در نخستین سال حضور خود در کربلای معلی با 14 نفر، در سال 94 با 25 نفر و امسال در سومین سال حضور خود در کربلا با 35 نفر تیم پزشكی مجرب اعم پزشكان فوق تخصص، متخصص و عمومی و همچنين عده ای پرستار در مدت 10 روز قبل از اربعين در كربلای معلی، ابتدای خيابان بغداد و در فاصله 100 متری بارگاه مطهر حضرت اباالفضل العباس (ع) در مركز درمانی توليت حضرت عباس (ع) در سه شيفت كاری اقدام به فعالیت و ارائه خدمات پزشكی و درمانی به زائران اربعین می کند.

 وی اظهار داشت: سال گذشته روزانه حدود 2000 نفر بيمار به اين مركز مراجعه می کردند كه به صورت رایگان ويزيت و داروی های مورد نیاز آنها نیز به صورت رايگان تقدیم می شد.  

تاتلی همچنین، ارسال يك دستگاه آسانسور با 4 كابين برای نصب در درمانگاه آستان مقدس حضرت ابوالفضل العباس(ع) را از دیگر اقدامات بیمارستان خیریه حضرت صدیقه زهرا(س) برشمرد و گفت: هزينه های خريد آسانسور، خريد دارو و تجهيزات پزشكی از سوی خيرين و نيكوكاران اهداء شده است که حدود 15 روز قبل این سیستم ها توسط 7 نفر نيرو اعم از مهندس، معمار و کارشناسان امور تاسيساتی به منظور نصب و همچنين بازسازی بخش هایی از اين درمانگاه به كربلای معلی اعزام شد.

مدیر روابط عمومی بیمارستان خیریه حضرت صدیقه زهرا(س)، همچنین ارسال يك دستگاه يونيت دندانپزشكی به همراه كمپرسور و تابوره، یک دستگاه گاما پروپ، تخت سه شكن، الكترو كارديوگراف، پالس اكسيمتری، مانيتورينگ پرتابل، ترالی پانسمان، الكترو شوك، آمبوبگ، فشار سنج و اينيوژن پمپ را از دیگر اقدامات اين بيمارستان برای تجهیز درمانگاه آستان مقدس حضرت ابوالفضل العباس(ع) اعلام کرد.

 

         

 

 

ارسال نظرات