رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان زنجان:
هم اکنون کلیه معادن استان زنجان تعیین تکلیف شده و به محض رسیدن معادن بلاتکلیف به حد نصاب مزایده معدن برگزار و تعیین تکلیف می شوند .
کد خبر: ۸۷۷۳۸۱۹
|
۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان زنجان گفت: خوشبختانه طی سال های اخیر کلیه معادن نیمه فعال و غیر فعال استان تعیین تکلیف شده و در صورت وجود تعداد انگشت شماری از معادن بلا تکلیف ، به محض رسیدن این معادن به حد نصاب مزایده معدن برگزار و تعیین تکلیف می گردند.

مهندس ناصر فغفوری افزود: صلاحیت کلیه شرکت کنندگان حقیقی و حقوقی در مزایده های معدن توسط نظام مهندسی معدن تائید می گردد.

وی با اشاره به واگذاری امور مربوط به معادن به نظام مهندسی معدن تصریح کرد: هم اکنون بخشی از امور اجرایی مربوط به معادن به نظام مهندسی معدن واگذار شده که شاهد اجرای آنها به نحو مطلوب و در نهایت نیل به اهداف سازمان هستیم.

وی اظهار داشت : با واگذاری امور به بخش خصوصی امور با سرعت و دقت بیشتر ، هزینه کمتر و جلب رضایت و اعتماد مردم صورت می گیرد.

رئیس سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان با اشاره به تکمیل زنجیره تولید فولاد در استان زنجان گفت : اگر در 3 سال پیش منابع سنگ آهن استان به صورت خام از استان خارج می شد هم اکنون با تکمیل زنجیره فولاد در استان نه تنها شاهد عدم خروج این منابع استان هستیم بلکه سنگ آهن موجود از استان های همجوار نیز جهت فرآوری وارد استان می شود.

فغفوری خاطر نشان ساخت : هم اکنون در استان با وجود واحدهای فعال در حوزه صنایع معدنی شاهد صادرات محصولات معدنی استان با ارزش افزوده بالاتر هستیم.

ارسال نظرات