مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور در گفت‎وگو با «بسیج»:

امام خمینی(ره) بسیج را برپایه حمایت از مستضعفین تشکیل دادند

گودرزی با بیان اینکه امام خمینی(ره) بسیج را برپایه حمایت از مستضعفین تشکیل دادند، گفت: بسیج می تواند با مفهوم حمایت از مستضعفان و ترویج ساده زیستی، در بین نهادها و ارگان های دیگر به عنوان الگو باشد.
کد خبر: ۸۷۷۳۸۱۳
|
۱۱ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۲
داود گودرزی مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور در گفت‎وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج  با اشاره به اینکه امام خامنه ای تاکید ویژه ای داشته اند که نباید انگیزه های دنیاطلبانه و پول پرستی وارد بدنه کارکنان بسیج شود، گفت: بسیج به دستور امام خمینی(ره) تشکل شد و ایشان طرفدار جدّی حمایت از محرومان و مستضعفان بود و نابرابری اقتصادی و اشرافیگری را رد می کردند و همین روند در بدنه بسیج حکمفرماست که باید از آن حفاظت کرد.

وی ادامه داد: طرفداری از مستضعفان شاید یکی از پرتکرارترین مطالبی است که امام بزرگوار ما در بیاناتشان تاکید کرده اند و بسیج می تواند با چنین مفهومی، در بین نهادها و ارگان های دیگر به عنوان الگو باشد.

گودرزی خاطر نشان کرد: پیشنهاد می شود که در تدوین کتب درسی، سرفصل های دوری از اسراف، تجمل گرایی، حقوق شهروندی و غیره... پررنگ تر شود و باید با نگاهی موشکافانه و آسیب شناسانه فرهیختگان و معلمان آن را به عنوان یک مطالبه درخواست نموده تا بتوانیم در سال های آتی در کتب درسی شاهد آموزش مستمر آن ها به نسل های آینده باشیم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار