خبرهای داغ:
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی:

باید دستاوردهای انقلاب برای تقویت خودباوری معرفی شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: باید دستاوردهای انقلاب اسلامی را برای تقویت خودباوری به صورت جدی معرفی کرد.
کد خبر: ۸۷۷۳۸۰۰
|
۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، محسن شکرنیا اظهار داشت: باید دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران به طور گسترده برای نسل جدید تبیین شود، چرا که در این صورت برای تقویت خودباوری بین نوجوانان و جوانان گام‌های بلندی برداشته‌ایم.

وی با بیان اینکه مردم ایران اسلامی به واسطه برخورداری از روحیه انقلابی توانستند رژیم تا دندان مسلح و سازمان‌های جاسوسی را به زانو درآورند و اختیار امور را در زمینه‌های مختلف به دست گیرند، یادآوری کرد: باید برای صدور پیام انقلاب به ملت‌های آزاده گام برداشت.

این مسؤول با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی برای به چالش کشیدن دو قدرت شرق و غرب گام برداشت و در نهایت به رهبری حضرت امام و حضور جوانان پرشور توانست ایدئولوژی آمریکایی را باطل کند، یادآوری کرد: باید این نکته را به نسل جدید قبولاند که آمریکا همچنان مصداق بارز استکبار است.

*لزوم تبیین مصادیق دشمنی آمریکا با ایران

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی با بیان اینکه به واسطه به پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی ایران معیارهای قدرت در جهان تغییر پیدا کرد، افزود: هم‌اکنون معیارهای دیگر در زمینه بررسی اقتدار مطرح است به طوری که کشورهای متخاصم منفور ملت‌ها هستند.

شکرنیا تلاش مذبوحانه برای ناامن کردن شهرهای مختلف کشورمان در نخستین سال‌های به پیروزی رسیدن انقلاب، طراحی و اجرای کودتاهای مختلف در دوره‌های متعدد، غائله صحرای طبس، تحمیل هشت سال جنگ تمام عیار و نظامی به انقلاب نوپای کشورمان همچنین پشتیبانی از سران فتنه و تحرکات مشابه را نمونه‌هایی بارز برای اثبات دشمنی آمریکا با ایران اسلامی دانست.

این مسؤول با اشاره به اینکه ایادی استکبار جهانی با همه توان برای نابودی انقلاب اسلامی ایران به عرصه آمده است، یادآوری کرد: در این زمینه از ورود به عرصه جنگ نرم و اقتصادی همچنین میادین مشابه از هیچ گونه تلاشی فروگذار نبوده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی با اظهار اینکه جوانان امروز ایران انقلابی‌، متدین‌ و سخت‌کوش‌تر هستند، اظهار داشت: مردم ما پاسخ کوچکترین تحرک را با جدیت می‌دهند، چرا که از روحیه قوی برای رویارویی با آمریکا و ابرقدرت‌های شرق و غرب برخوردار هستند.

*دشمن از مسیر مجازی و رسانه‌ای درصدد نفوذ است

شکرنیا ضمن تاکید بر لزوم دقت داشتن بر ظرفیت‌های فضای مجازی و تلاش دشمن برای ورود به این عرصه، خاطرنشان کرد: ضمن مقابله با جنگ نرم و رسانه‌ای باید در راستای تثبیت و پایداری باورها همچنین تقویت روحیه انقلابی اقشار مختلف مردم گام برداشت.

این مسئول با بیان اینکه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به نفوذ رسانه‌ای و استفاده از مجاری موجود در فضای مجازی برای تغییر باورهای جوانان در زمینه‌های مختلف گام برمی‌دارد، یادآوری کرد: از این رهگذر برای اعمال تغییرات ساختاری و انحراف تلاش می‌کنند، بنابراین باید هوشیاری خود را حفظ کنیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی با بیان اینکه هنوز به صورت شایسته دستاوردهای انقلاب اسلامی به نسل جوان کشورمان معرفی نشده است، اضافه کرد: باید برای تبیین و معرفی دستاوردها همچنین توفیق‌های مورد انتظار به صورت جدی گام برداریم.

شکرنیا با اظهار اینکه موفقیت‌ها و پیشرفت‌های ایران اسلامی در حوزه‌های مختلف ابعاد جهانی پیدا کرده است، بنابراین به هیچ عنوان سزاوار نیست که درون کشورمان مغفول بمانند، ادامه داد: باید این موفقیت‌ها در جامعه جهانی همچنین داخل کشور انعکاس پیدا کند.

ارسال نظرات