خبرهای داغ:
دوچرخه سوار میاندوآبی به عنوان نخستین زائر از این شهرستان، ظهر امروز میاندوآب را به مقصد کربلا برای شرکت در مراسم اربعین حسینی ترک کرد.
کد خبر: ۸۷۷۳۷۹۶
|
۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حبیب غفاری جانباز و دوچرخه سوار میاندوآبی با بدرقه خانواده و جمعی از شهروندان و مسئولین حرکت خود را از میاندوآب به کربلای معلی آغاز کرد تا نخستین فردی باشد که از میاندوآب و آذربایجان غربی عازم کربلا، کعبه دل ها می شود.

این دوچرخه سوار 52 ساله با بیان اینکه برای سومین سال پیاپی مسیر میاندوآب تا کربلا را رکاب می زند، گفت: نذر کرده ام و تا عمر دارم، این کار را انجام داده و همه ساله در مراسم اربعین به حول قوه الهی شرکت می کنم.

غفاری اظهار کرد: هدف من از این رکابزنی و سفر عشق به امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل عباس(ع) بوده و می خواهم با حضور در مراسم اربعین حسینی در کربلای معلی شعار "هیهات من الذله" را به گوش تمامی بدخواهان و دشمنان اسلام برسانم.

وی تصریح کرد: بنده امروز حرکت خود را از میاندوآب آغاز و در مسیر خود از استان های کردستان و کرمانشاه عبور کرده و از مرز مهران وارد کشور عراق شده و تا 12 روز آینده ان شالله به کربلا می رسم و بعد از شرکت در مراسم اربعین عازم شهر نجف و زیارت مولای متقیان، حضرت علی(ع) می شوم.

ارسال نظرات