شاه ولی در یادواره شهدای حوزه شیهد مطهری از ناحیه روح الله یزد:

همه به خصوص مسئولین کشور در برابر خون شهدا مسئول هستند

به منظور زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا؛یادواره شهدای«گل های آسمانی»در دبیرستان شاهد با همکاری حوزه 4 شهید مطهری برگزار گردید.
کد خبر: ۸۷۷۳۷۶۶
|
۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛یادواره شهدای «گل های آسمانی » در دبیرستان شاهد با همکاری حوزه 4 شهید مطهری با حضور کلیه دانش آموزان دبیرستان و کادر آموزشگاه و مسئولین آموزش و پرورش ناحیه دو و اداره کل آ.پ و مسئولینی از بنیاد شهید استان و شهرستانبرگزارگردید..دراینمراسمکه 2 ساعتبهطولانجامیددانشآموز، فرزند شهید به قرائت دلنوشته ای پرداخت و و جناب سرهنگ شاهولی به عنوان مدعو و سخنران جلسه به ایراد مطالبی پرداخت و گفت:امروز همه به خصوص مسئولین کشور در برابر خون شهدا مسئول هستند و عجیب است که چرا برخی از آنها به راحتی پا روی خون شهدا می گذارند و برخلاف اصول انقلاب عمل و سخن می گویند.شهدا از ما خواسته اند از ولایت تبعیت کنیم و اسلام و ارزش های آن را حفظ نماییم و این کار سختی نیست و با کمی استقامت و ایستادگی و صبر حاصل می شود.

وی ادامه داد: رهبر انقلاب بارها و بارها از جنگ نرم و نفوذ فرهنگی نام برده اند اما برخی هنوز خواب هستند و باور ندارند ما در جنگی به مراتب سخت از از دوران دفاع مقدس قرار داریم و نیاز به بصیرت و هوشیاری داریم.

شاه ولی با اشاره به ابزار جنگ نرم دشمن از جمله ماهواره و شبکه های اجتماعی افزود: بیش از 300 شبکه فارسی زبان بر علیه انقلاب اسلامی به رایگان برای ما برنامه پخش می کنند و بیش از 2هزار شبکه ماهواره ای تولیدات مستهجن و ضد اخلاقی را ترویج می کنند و اینها همه برای جذب جامعه اسلامی ماست.

وی اضافه کرد: دشمن با شناخت از اعتقادات و رفتار جامعه ما بر انحراف در اعتقادات و اخلاقیات ما توجه دارد و تمام این ابزار فرهنگی و رسانه ای برای تغییر در سبک زندگی و حرکت در مسیری است که دشمنان ما می خواهند ما در آن مسیر حرکت کنیم.

این کارشناس مسائل مذهبی با تاکید بر حفظ بصیرت و هوشیاری در مقابل توطئه دشمنان گفت: شما نوجوانان و جوانان عزیز باید هوشیار باشید و با تحقیق و پژوهش پیرامون موضوعات مختلف و توجه به سخنان و منویات رهبر انقلاب که هدایتگر جامع هستند برای رشد و تعالی انقلاب اسلامی تلاش کنید.

شاه ولی اذعان کرد: دشمنان امروز چشم امیدشان به شما نوجوانان و جوانان و خواص ساده اندیش جامعه است تا بتواند از این پتانسیل ها برای ضربه زدن و نفوذ به ارکان نظام در حال و آینده استفاده کند و باید هوشیار بود و گول این توطئه ها را نخورد و از شهدا یاری و کمک جُست.

اهدا هدیه به پدر شهید دعوت شده به مراسم و بازدید مسئولین از اتاق شهدای حوزه از دیگر برنامه های مراسم بود.


ارسال نظرات
آخرین اخبار