با حضور دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر سپاه الغدیر یزد:

کارگاه آموزشی امر به معروف و نهی از منکر در شهرستان بهاباد برگزار شد

کارگاه آموزشی یک روزه شورای امر به معروف و نهی از منکر پایگاه های مقاومت تابعه ی حوزه مقاومت شهید محلاتی شهرستان بهاباد با حضور فرمانده ناحیه و فرمانده حوزه شهید محلاتی برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۷۳۷۳۸
|
۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد، در این کارگاه دبیر امربه معروف و نهی از منکر سپاه الغدیر یزد در سخانی با تسلیت ایام اربعین حسینی و شهادت حضرت رقیه به نقش امر به معروف و نهی از منکر اشاره کرد و افزود : حرکت امام حسین(ع) در راستای «امر به معروف و نهی از منکر و اصلاح امور جامعه» بود و حتی ایشان در بیانات و سخنان خود، به‌طور مکرر از این فریضه بزرگ یاد کرد و با صراحت، یکی از انگیزه‌های حرکتش را احیای همین امر مهم شمرد.

سرهنگ پاسدار سعید ملا نوری به ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی ازمنکر در جامعه اشاره کرد و افزود : حادثه کربلا که پایه های ظلم و فساد را تا ابد متزلزل کرد مصداق بارز امر به معروف و نهی از منکر است.

وی اجرای این دو فریضه الهی در جامعه را موجب اصلاح اجتماع دانست و گفت: اگر همه مردم به این فریضتین الهی عمل کنند بسیاری از ناهنجاری های اجتماعی از چهره جامعه رخت برخواهد بست.

در پایان شرکت کنندگان در این کارگاه با مسائل و گروههای امر به معروف ونهی از منکر آشنا شدند و آموزشهای لازم را فراگرفتند.


ارسال نظرات
آخرین اخبار