رییس اداره فرهنگ ارشاد اسلامی مروست گفت: ساختمان مجتمع فرهنگی و هنری مروست که چند سالی از شروع ساخت آن می گذرد وارد مرحله جدیدی از ساخت و ساز شد .
کد خبر: ۸۷۷۳۷۳۰
|
۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، رییس اداره فرهنگ ارشاد اسلامی مروست گفت: ساختمان مجتمع فرهنگی و هنری مروست که چند سالی از شروع ساخت آن می گذرد وارد مرحله جدیدی از ساخت و ساز شد .

اکبر رنجبر با بیان اینکه کار ساخت این طرح مدتی به خاطر کمبود اعتبار با تعطیلی مواجه شده بود خاطر نشان کرد: خوشبختانه با پیگیریهای انجام شده و تخصیص اعتبارات استانی این طرح با پیشرفت خوبی در حال انجام است.

وی اعتبار تخصیص یافته سال گذشته این طرح را ٣ میلیارد و٣٢٥ میلیون ریال ذکر کرد و افزود: در سال جاری نیز افزون بر ٢٥ میلیارد ریال از اعتبارات سفر ریاست محترم جمهوری اختصاص یافته و با اختصاص ١٠ میلیارد ریالی سال ٩٦ این طرح بزرگ فرهنگی و هنری تا پایان سال ٩٦ آماده بهره برداری است.

وی افزود: با احداث و بهره برداری از این طرح بزرگ فرهنگی ، مشکلات فرهنگی و هنری این شهر به میزان قابل توجهی حل و فصل خواهد شد و آرزوی دیرینه مردم و اصحاب فرهنگ و هنر مروست محقق می شود .

گفتنی است این مجتمع با کاربری فرهنگی و هنری که شامل سالن آمفی تئاتر،ساختمان اداری ،کارگاههای آموزشی ،کتابخانه و ... است و برای احداث این مجتمع افزون بر ٦٠میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی و ملی هزینه خواهد شد .

ارسال نظرات