خبرهای داغ:
مسئول گروه جهادی - تبلیغی صادقین دانشگاه امام صادق(ع):

دشمن از وحدت بین مسلمانان می ترسد

مسئول گروه جهادی - تبلیغی صادقین دانشگاه امام صادق(ع)گفت: دشمن از وحدت بین مسلمانان می ترسد و به دنبال تفرقه بین شیعه و سنی است که علما باید با بصیرت افزایی جلوی این فتنه دشمن را بگیرند.
کد خبر: ۸۷۷۳۷۰۳
|
۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، مسئول گروه جهادی - تبلیغی صادقین دانشگاه امام صادق(ع)، فرمانده سپاه درمیان و رئیس سازمان تبلیغات اسلامی درمیان با امام جمعه اهل سنت اسدیه دیدار کردند.

 

حجت الاسلام کیانی در این دیدار اظهار داشت: دشمن از وحدت بین مسلمانان می ترسد و به دنبال تفرقه بین شیعه و سنی است که علما باید با بصیرت ازایی تمام جلوی این فتنه دشمن را بگیرند.
 

وی ادامه داد: ما به تمام مبلغین تاکید کرده ایم که نکته ای که خلاف بر وحدت باشد گفته نشود و همه مطالب با استناد قرآنی و روایات معتبر شیعه و سنی تشریح گردد.
 
وی با بیان اینکه قرآن، قبله، پیامبر گرامی اسلام و دین ما با اهل سنت مشترک است، گفت: ما در این اردوی جهادی به دنبال نزدیک شدن قلوب مسلمانان هستیم.
 
 مسئول گروه جهادی - تبلیغی صادقین دانشگاه امام صادق(ع) اذعان داشت: گروه جهادی صادقین دانشگاه امام صادق(ع) با توجه به رسالت خود مبنی بر تبلیغ و ترویج اسلام ناب محمدی(ص) و معارف تشیع هر ساله برنامه های مفصلی در سراسر ایران اسلامی دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها