کانون نمایش ویژه کودکان و نوجوانان همزمان با سراسر کشور در اراک افتتاح شد.
کد خبر: ۸۷۷۳۶۹۷
|
۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ «کانون نمایش» کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی با اکران فیلم های سینمایی، کوتاه، نیمه بلند و پویانمایی تولید شده در کانون پرورش فکری امروز صبح در اراک آغاز به کار کرد.

کتایون آذرپی کارشناس مسئول پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی در حاشیه مراسم افتتاح در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج استان مرکزی گفت: پس از سال‌ها در کلانشهر اراک مجددا شاهد فعالیت سینمایی ویژه کودکان و نوجوانان هستیم.

وی افزود: فیلم‌های به نمایش درآمده در این کانون سانس‌های صبح با هماهنگی مدارس برای دانش آموزان اکران می شود و در سانس‌های بعدازظهر ویژه خانواده ها و مربیان است که در طول هفته یک فیلم برای کودکان و درباره کودکان به نمایش گذاشته می شود.

کارشناس مسئول پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی تصریح کرد: طرح کانون نمایش به شکل سراسری از روز گذشته در کشور به اجر درآمد تا تولیدات سینمایی ویژه کودکان و درباره کودکان را به نمایش گذارد که در استان مرکزی در کلانشهر اراک این کانون امروز افتتاح شد.

آذرپی ادامه داد: فیلم‌های به نمایش درآمده براساس کتاب‌های کانون پرورش فکری است که تا پایان سال تحصیلی هفته‌ای یک بار به نمایش گذاشته می شود.

اولین فیلم‌های به نمایش درآمده این مرکز «چشمه ماه» و «گلی برای مریم» بود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاع از زمان پخش فیلم و نام فیلم با شماره تلفن ۳۳۲۴۹۳۰۰_۳۰۱ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات