خبرهای داغ:
به همت مجمع عاشقان حضرت محسن صورت می‌گیرد
به همت مجمع عاشقان حضرت محسن (ع) هفتمین آیین تجلیل از پیرغلامان، جوان غلامان، نوغلامان، سخنرانان و مداحان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) استان قم با سخنرانی رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۷۷۳۶۶۹
|
۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سید مجید رضوی مدیر مجمع عاشقان حضرت محسن(ع) اظهار کرد: هفتمین آئین تجلیل از پیرغلامان، جوان غلامان، نوغلامان ، سخنرانان و مداحان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) طبق سنوات گذشته به پاس قدردانی از خادمان اهل بیت (ع) روز چهارشنبه 19 آبان ماه بعد از نماز ظهر و عصر در خانه تاریخی یزدان پناه قم برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این آیین از 18 نفر از پیرغلامان، جوان غلامان، نوغلامان، سخنرانان و مداحان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و همچنین از آیت‌الله علوی بروجردی تجلیل به عمل خواهد آمد.
رضوی اضافه کرد: در سال‌های گذشته از مراجع عظام تقلید علاوه بر استفاده از منویات ایشان پیرامون بایدها و نبایدهای اجتماعی در سیره سید الشهدا و شهدای کربلا در قالب پیام‌های ارسالی، از ایشان به عنوان پیر غلامان تجلیل به عمل آمد و در این راستا تاکنون از حضرات آیات صافی گلپایگانی و علوی گرگانی به صورت ویژه تجلیل کرده‌ایم.

مدیر مجمع عاشقان حضرت محسن(ع) تصریح کرد: جمعی متشکل از پیرغلامان، جوان غلامان، نوغلامان، سخنرانان و مداحان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) در کنار مقامات کشوری و مسؤولان استانی از مدعوین این همایش هستند.

وی با اشاره به برنامه‌های شعر خوانی، مدیحه سرایی، سخنرانی و رونمایی از مجموعه صوتی و تصویری پیر غلامان حسینی گفت: برای امسال مراسم ویژه‌ای با عنوان خاطرات حسینی که نقل خاطرات پیر غلامان حسینی است و رونمایی از پستال و تمبر اختصاصی همایش در نظر گرفته شده است.

ارسال نظرات