با همت معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه کربلا گردهمایی بزرگ فرهنگ یاران سپاه کربلا از سراسر مازندران در ساری برگزار می شود.
کد خبر: ۸۷۷۳۶۳۰
|
۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سرگرد پاسدار مهدی براری مدیر تبلیغات معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه کربلا در گفتگو با بسیج از حضور بالغ بر یکصد فرهنگ یار سپاه کربلا در سطح شهرهای استان خبر داد.
 جانشین معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه کربلا گفت: نشست توانمندی سازی فرهنگ یاران سراسر مازندران جهت آگاهی سازی از آخرین تحولات فرهنگی، پالایش فرهنگی و چگونگی آن  با حضور اساتید مجرب استان  به مدت یک روز در تاریخ دوشنبه 17آبان ماه برابر با هفتم ماه صفر در سپاه استان برگزار می شود.
 سرگرد پاسدار براری برنامه این نشست را در 3 محور و کارگاه دانست و افزود: در این کارگاه  موضوعات؛ تبلیغات و معنویت، آخرین تحولات عرصه فرهنگی و چگونگی پالایش فرهنگی در سپاه  مورد بررسی قرار می گیرد.
وی از حضور نخبه گان فرهنگی در کارگاه خبر داد و یادآور شد: پس از پایان این نشست گواهی نامه ای برای همه شرکت کنندگان صادر و اعطاء خواهد شد.
 براری  حضور بالغ بر 100 فرهنگ یار سراسر رده های تابعه سپاه کربلا  از رامسر تا گلوگاه را نشانه اهمیت  سطح این کارگاه برشمرد و گفت: میهمان ویژه این نشست هم حجه الاسلام والمسلمین یدالله غلامی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در این سپاه است که به  سخنرانی خواهند پرداخت.
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها