کد خبر: ۸۷۷۳۵۵۴
|
۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، کتاب " راسخون جهاد و شهادت سروآباد" زندگینامه 154 تن از شهدای سازمان پیشمرگان مسلمان کرد شهرستان سروآباد می باشد که به قلم رضا رستمی نویسنده مریوانی به چاپ رسیده است.

 

کتاب " راسخون جهاد و شهادت سروآباد" در 336 صفحه و توسط انتشارات فاتحان و به همت مرکز حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه بیت المقدس در تابستان سال 1395 چاپ و رونمایی شد.

 

این کتاب تجدید خاطره ایست برای آنان که بودند و دیدند و آیینه ایست برای آنان که نبودند، اما تشنه رؤیت خورشید هستند. شرح زندگانی و سیر و سلوک شهدا، حجت را بر ما تمام می کند. شهدایی که برای نرفتن به جبهه های حق علیه باطل بهانه نتراشیدند و علی رغم تمام مشکلات با جان و دل به سوی معبود شتافتند.

 

شهرستان سروآباد قدمگاه هزاران ققنوس به افلاک رسیده است که سال های سخت آتش و عطش آن ها را به سمت سارش نکشاند. سرزمینی که وجب به وجب آن آغشته به خون عزیزان مهاجر و انصار است که جان خود را در طبق اخلاص نهادند و برای دفاع از اسلام و سربلندی این مملکت عاشقانه به ندای رهبر خود لبیک گفتند و در یک مجاهدت مستمر و خاموش، حماسه ای جاودانه آفریدند.

 

گفتنی است آقای رضا رستمی مؤلف کتاب هم اکنون مسئول کانون بسیج هنرمندان مریوان است که علاوه بر کتاب مذکور، کتاب "مجاهدت های خاموش" زندگینامه 277 تن از پیشمرگان کرد مسلمان شهرستان مریوان را نیز به رشته تحریر در آورده است.

ارسال نظرات