مسئول سازمان بسیج فرهنگیان کردستان در همایش مدیران کانون بسیج فرهنگیان گفت: بسیجیان پاسداران ارزش های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی هستند
کد خبر: ۸۷۷۳۵۴۴
|
۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، توحید رستمی مسوول بسیج فرهنگیان کردستان، در همایش مدیران کانون بسیج فرهنگیان کردستان که صبح امروز با حضور مدیران کانون های شهرستان های استان در سنندج برگزار شد،ضمن عرض تسلیت ایام عزاداری ابا عبدلله الحسین گفت: امروز وظیفه ماست که بیش از هر زمان دیگری  بحث استکبار ستیزی  را در میان مردم و نسل جوان آشکار سازیم  و چهره استکبار را بیشتر اشکار کنیم.

 

وی گفت: برنامه های علمی پژوهشی سازمان بسیج فرهنگیان در جهت رشد و تعالی معنوی معلمان و در واقع اعتلای فرهنگی و معنوی برنامه های آموزش و پرورش در سازمان بسیج فرهنگیان محقق می شود.

 

وی در ادامه به بحث انتخابات و روشنگری اشاره کرد و افزود: لازم است که در این راستا به دانش آموزان و فرهنگیان روشنگری شود که فرد مورد نظر باید 5 خصوصیت تبعیت از دین که بهترین نسخه برای زندگی است ،تبعیت از ولایت فقیه، تبری از دشمنان، احساس نوکری به مردم، کارآمدی نسبت به مسئولیت های محول شده از جمله ی آنهاست.

 

رستمی چهار خصوصیت ایمان , بصیرت , اتحاد و یکپارچگی همه جریانها و اطاعت محض از ولایت فقیه را عامل به زانو در آمدن دشمن در مقابل ملت ایران اسلامی در تمامی عرصه ها و زمانهای مختلف برشمرد .

 

وی با اشاره به نقش معلمان در جامعه گفت: فرهنگیان به عنوان نخبگان جامعه باید جریان ساز باشند و با روشنگری و آگاه کردن افراد جامعه زمینه ورود افراد صالح ، متخصص و متعهد به مجلس شورای اسلامی را فراهم کنند.

 

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان کردستان با اشاره به این که بسیجیان پاسداران ارزش های سیاسی ، اجتماعی و فرهنگی هستند افزود: برگزاری منظم جلسات حلقه های صالحین،برگزاری نشست های بصیرتی، روشنگری و اقتصاد مقاومتی ، برگزاری یادواره شهید فرهنگی و برگزاری نمایشگاه کتاب و شهدای فرهنگی از جمله اقدامات کانون بسیج فرهنگی استان است.

ارسال نظرات