خبرهای داغ:
دادستان اصفهان:

مقابله با عرضه قلیان یک طرح فراملی است/آخرین جزئیات از بازداشت یک مدیر ارشاد

دادستان عمومی و انقلاب اصفهان گفت: برخورد با عرضه قلیان از سوی سازمان بهداشت جهانی آغاز شده و امری فرا ملی است و در این زمینه نیز تصمیماتی در حد ملی گرفته شده است و در استان اصفهان نیز با قاطعیت اجرایی خواهد شد.
کد خبر: ۸۷۷۳۵۳۱
|
۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، حسن رحیمی پیش‌از ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه با اشاره به پرونده مالی یکی از کارکنان اداره فرهنگ و ارشاد استان اصفهان اظهار داشت: در این پرونده صرفاً موضوع اتهام مطرح بوده و مرجع تصمیم‌گیری دادگاه است که باید منتظر نتیجه رأی آن ماند.

وی با بیان این که فرد مذکور در حال حاضر آزاد است، افزود:‌ آبرو و حیثیت انسان‌ها در جمهوری اسلامی ارزش زیادی دارد و تا زمانی که جرم افراد ثابت نشده است نمی‌توان به راحتی اتهام زنی کرد.

دادستان عمومی و انقلاب اصفهان در پاسخ به سؤالی پیرامون حق آبه کشاورزان تاکید کرد: کشاورزان باید انتظار خود را با ظرفیت‌ها و واقعیت‌های موجود تطبیق دهند،‌ در این زمینه مصوبه شورای عالی آب به صورت جدی در حال پیگیری است.

وی اقدامات صورت گرفته در برخورد با چایخانه‌ها را اقدامات قانونی دانست و عنوان کرد: برخورد با عرضه قلیان از سوی سازمان بهداشت جهانی آغاز شده و امری فرا ملی است و در این زمینه نیز تصمیماتی در حد ملی گرفته شده است و در استان اصفهان نیز با قاطعیت اجرایی خواهد شد.

رحیمی در پایان با بیان این که عرضه قلیان یک خطا است، خاطر نشان کرد: جمع آوری قلیان و یا لوازم استعمال دخانیات طبق یک برنامه‌ریزی ملی از سوی وزارت بهداشت شروع شده است.


ارسال نظرات
آخرین اخبار