در دیدار بخشداران مرکز مازندران با نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی انجام شد:
پس از دیدار سه 4 جانبه بخشداران تازه منصوب شده مرکز مازندران با نماینده اصلاح طلب مردم شهرستان ساری در مجلس شورای اسلامی، مشکلات و موانع توسعه ای و همه جانبه بخش های مذکور مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
کد خبر: ۸۷۷۳۵۲۲
|
۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، بادیدار سه بخشدار تازه منصوب شده مرکز مازندران با نماینده اصلاح طلب مردم شهرستان ساری در مجلس شورای اسلامی، مشکلات و موانع توسعه ای و همه جانبه بخش های مذکور مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
 به گزارش منابع خبری، در این دیدار که قریب به 2ساعت بطول انجامید علی اصغر یوسف نژاد  با ابراز خرسندی از انتصاب بخشداران جدید، تغییرات مدیریتی بخش های شهرستان ساری را جریان قرار دادن خون تازه در کالبد توسعه ای مناطق مرکز استان خواند.
وی توجه بخشداران به ارائه خدمات شایسته به مردم را خواستار شد و ادامه داد: مردم ولی نعمتان مسئولانند و در مدت کوتاه خدمت گذاری بر مردم در ماههای پایانی دوره ریاست جمهوری دولت یازدهم  تلاش بیشتر و بهتر بخشداران می تواند بار دیگر امید را در میان مردم بوجود آورد.
یوسف نژاد بالا بردن سعه صدر مسئولان و پاسخگویی همراه با تواضع به مردم در مواجهه با مردم و انتقادات، اعم از مردمی و رسانه ای را مهمترین مولفه و تدبیر در موفقیت و ماندگاری برشمرد.
 نشست نماینده مردم ساری دکتر یوسف نژاد با سه بخشدار جدید مرکز مازندران، جهانبخش عشوری بخشدار دودانگه، سلطانی بخشدار چهاردانگه و قلی نژاد بخشدار رودپی جنوبی  پس از مراسم صبحگاهی رزمایش گردانهای بسیج ساری در دفتر ارتباط مردمی این نماینده اصلاح طلب انجام شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها