فرمانده گردان 201 الی‌بیت‌المقدس فریدونکنار مهم‌ترین هدف برگزاری رزمایش این گردان را حضور حداکثری بسیجیان و تقویت آمادگی آن‌ها دانست.
کد خبر: ۸۷۷۳۴۹۵
|
۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، محمد عباس‌زاده در گفت‌وگویی با اشاره به محور برنامه گردان ۲۰۱ سردار شهید بصیر فریدونکنار اظهار کرد: با توجه به مکان شهرستان فریدونکنار که در نوار ساحلی استان مازندران قرار دارد، محور رزمایش گردان ۲۰۱ الی‌بیت‌المقدس این شهرستان دفاع از ساحل در نظر گرفته شده است.
وی مهم‌ترین هدف از برگزاری این رزمایش را حضور حداکثری بسیجیان و تقویت آمادگی آن‌ها دانست و خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه گردان‌های الی‌بیت‌المقدس به عنوان گردان احتیاط گردان امام حسین (ع) به‌کارگیری می‌شوند، تلاش شده تا در حد امکان از جوانان در این برنامه‌ها استفاده شود تا اینکه در زمان‌های حساس بتوانند بهترین اقدام را انجام دهند.
فرمانده گردان ۲۰۱ الی‌بیت‌المقدس فریدونکنار تصریح کرد: با همکاری پایگاه‌های بسیج سطح شهر توانستیم ظرفیت خوبی را در گردان ایجاد کنیم و بتوانیم نیروی مناسبی را به رزمایش اعزام کنیم.
عباس‌زاده با اشاره به کلاس‌های برگزار شده در این رزمایش گفت: پدافند، آموزش جنگ شهری و باز و بست سلاح از جمله کلاس‌هایی است که در برنامه گردان تشکیل شده است.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه محوریت رزمایش گردان ۲۰۱ الی‌بیت‌المقدس پدافند ساحلی است، نیروهای بسیجی آموزش‌های لازم را برای این مانور دیده‌اند و بسیجیان با تمام توان قدرت دفاعی خود را به دشمنان این کشور نشان می‌دهند
ارسال نظرات
پر بیننده ها