فرمانده گردان 202 الی‌بیت‌المقدس فریدونکنار با بیان اینکه مانور گردان‌های الی‌بیت‌المقدس بسیار با اهمیت است گفت: شعار مرگ بر آمریکا از کلیدواژه‌های اصلی ملت ایران است.
کد خبر: ۸۷۷۳۴۹۴
|
۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الله سیفایی در گفت‌وگویی با اشاره به برنامه‌های آماده سازی گردان ۲۰۲ الی‌بیت‌المقدس سردار شهید اثنی‌عشری برای حضور با قدرت در رزمایش گفت: این گردان برای چهارمین سال متوالی است که در رزمایش‌های سطح شهرستان حضور دارد و برنامه‌های متعددی قبل از آغاز رزمایش انجام داده است.
وی خاطرنشان کرد: فراخوانی گروهانی و گردانی، حضور در میدان تیر، تست آمادگی جسمانی و کلاس‌های رزم شبانه از جمله مهم‌ترین برنامه‌هایی بود که در طول سال برای آماده سازی نیروهای گردان ۲۰۲ الی‌بیت‌المقدس صورت گرفته است.
فرمانده گردان ۲۰۲ الی‌بیت‌المقدس فریدونکنار با تشکر از فرمانده حوزه حضرت سیدالشهداء(ع) و فرمانده‌هان پایگاه‌های مربوطه تصریح کرد: مانور گردان‌های الی‌بیت‌المقدس دارای اهمیت بسیاری است که مسئولان و بسیجیان به درستی متوجه این موضوع شدند و همکاری خوبی را با مجموعه گردان داشته‌اند.
سیفایی با اشاره به محور رزمایش گردان ۲۰۲ الی‌بیت‌المقدس فریدونکنار اظهار کرد: دفاع از کوی و برزن محور رزمایش این گردان است و بسیجیان در این برنامه آمادگی خود را افزایش داده تا با تمام توان از محدوده سرزمینی خود دفاع کنند.
وی خاطرنشان کرد: اسلحه شناسی، نشست بصیرتی، برگزاری نمازجماعت، تشکیل کلاس معرفتی و حفاظتی از جمله برنامه‌هایی بود که برای بسیجیان برگزار شد.
فرمانده گردان ۲۰۲ الی‌بیت‌المقدس فریدونکنار گفت: مهلبان، بنه‌کنار، ازباران، کاردگرمحله، شیرمحله، بزرگ‌بیشه‌محله، کوچک‌بیشه‌محله، نوایی محله و بی‌نمد از روستاهایی بودند که توانستند با اعزام نیرو به گردان فعالیت خوبی را داشته باشند.
سیفایی در پایان با اشاره به مصادف شدن رزمایش گردان‌های الی‌بیت‌المقدس فریدونکنار با روز ملی استکبارستیزی تصریح کرد: با توجه به موضوع برجام و توافقاتی که این دولت با کشورهای مستکبر داشته برخی افراد در داخل یا خارج از کشور تلاش می‌کنند تا شعار "مرگ بر آمریکا” را از زبان مردم ایران حذف کنند اما اعضای گردان‌های الی‌بیت‌المقدس همراه با شهروندان فریدونکناری با حضور خود در راهپیمایی ۱۳ آبان به تمامی جهان نشان داده‌اند که ماهیت شیطان بزرگ هیچگاه برای آن‌ها تغییر نمی‌کند و شعار مرگ بر آمریکا از کلیدواژه‌های اصلی ملت ایران است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها