مسئولان به خنده‌های دولت آمریکا توجه نکنند

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدرضا مدیح در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه رودهن اظهار کرد: در ایام پیش‌رو، سالروز شهادت عمار یاسر را در پیش داریم و همه ما باید اطاعت کردن و مطیع بودن را از عمار یاسر یاد بگیریم.
کد خبر: ۸۷۷۳۴۸۸
|
۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدرضا مدیح  در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه  رودهن اظهار کرد: در ایام پیش‌رو، سالروز شهادت عمار یاسر را در پیش داریم و همه ما باید اطاعت کردن و مطیع بودن را از عمار یاسر یاد بگیریم.

وی ادامه داد: فرزندان ولایی ایران اسلامی باید از اعمال عمار یاسر یاد بگیرند و ادامه‌دهنده راه ایشان باشند که هر موقع حضرت علی (ع) دستوری می‌دادند، عمار به‌سرعت آن کار را انجام می‌داد.

امام جمعه رودهن با اشاره به راهپیمایی ۱۳ آبان گفت: راهپیمایی بسیار خوبی را در بخش رودهن داشتیم و از همه افرادی که برای این راهپیمایی عظیم زحمت کشیده‌اند، تقدیر می‌شود.

وی افزود: ماهیت آمریکا بر همه مشخص است و دولت آمریکا ضد مسلمانان است و اگر به آمریکا باشد، دوست ندارد حتی یک مسلمان روی زمین بماند.

مدیح بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران یک ابرقدرت اسلامی است و چرا برخی از آقایان دست در دست آمریکا که یک قدرت پوشالی و توخالی است، قرار می‌دهند، جای تعجب دارد.

وی افزود: رضا و محمدرضا پهلوی ۵۷ سال چه غلطی کردند که الآن برخی‌ها ادامه‌دهنده راه این افراد هستند و همان‌طور که امام راحل فرمودند آمریکا دشمن همیشگی ماست و نباید به خنده‌های دولت آمریکا توجه کنیم.

امام جمعه رودهن به ایام اربعین اشاره کرد و اذعان داشت: بزرگ‌ترین اجتماع مسلمانان در اربعین امام حسین (ع) شکل می‌گیرید.

وی افزود: هیچ‌چیز مهم‌تر از همدلی مسلمانان در جهان نیست و آن‌قدر سالار شهیدان و یاران با وفایشان بزرگ‌مرد و شیر زن هستند که از قبل از اربعین، عاشقان حضرت امام حسین (ع) با پای پیاده به سمت کربلا حرکت می‌کنند.

مدیح تصریح کرد: همه باید دست در دست هم دهیم و هر کاری می‌توانیم برای اربعین سیدالشهدا (ع) انجام دهیم و همان‌طور که هیأت‌های مذهبی رودهن در تاسوعا و عاشورای حسینی سنگ تمام گذاشتند، در شب و روز اربعین عاشقانه به عزاداری ارباب حسین (ع) بپردازند.

ارسال نظرات