در راستای نشر تفکر حسینی و پرورش " کودک انقلابی" برگزار شد؛
مسئول بسیج جامعه زنان تربت جام گفت: 800 کودک تربت جامی با کودک سه ساله امام حسین(ع) حضرت رقیه (س) در راستای نشر تفکر حسینی و پرورش " کودک انقلابی" و مصائب اهل بیت(ع) هم نوا شدند.
کد خبر: ۸۷۷۳۴۷۲
|
۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۱
 ثریا خانلری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، اظهار داشت: آیین باشکوه و معنوی "سه ساله های حسینی" به مناسبت شهادت کودک سه ساله حضرت رقیه (س) در خرابه شام و در راستای نشر و ترویج تفکر حسینی و پرورش "کودک انقلابی" با حضور کودکان شیعه و اهل سنت و همراهی مربیان و مادران در هیئت ابوالفضلی برگزار شد.
 
وی تصریح کرد: با هماهنگی های صورت گرفته با ادارات بهزیستی و آموزش و پرورش برای اولین بار میزبان 800 کودک 3 تا 6 ساله  بودیم و با استفاده از روحانیون مجرب به اجرای کار با کودکان در قالب هنری متعهدانه به دنبال ترویج فرهنگ اسلامی و پرورش" کودک انقلابی" هستیم.
 
مسئول جامعه زنان تربت جام با اشاره به این که همایش های مشابهی در راستای پرورش نیروی انقلابی در دستور کار مجموعه می باشد خاطرنشان کرد: با توجه به استقبال خوب مردم و مسئولان از این حرکت دینی پرورشی قصد داریم سال آینده به صورت گسترده تر این برنامه را اجرا کنیم تا جمعیت بیشتری را تحت پوشش قرار گیرد.
 
درخور ذکراست؛ برنامه با هنرنمایی حجت الاسلام حسین پور، نوحه و مرثیه سرایی ایمان غلامی و اجرای گروه های سرود، دکلمه و شعر خوانی مهد کودک ها در وصف قیام امام حسین (ع) در کربلا و شهادت طفل سه ساله آن امام همام حضرت رقیه (س) به نمایش گذاشته شد.
 
گفتنی است؛ نخستین همایش سه ساله های حسینی با عنوان " کودک انقلابی " به همت بسیج جامعه زنان تربت جام و همکاری ادارات بهزیستی وآموزش و پرورش با حضور 800 کودک 3 تا 6 سال مهد کودک های این شهرستان در هئیت ابوالفضلی با شکوه خاصی برگزار شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها