چهل و ششمین دوره جشنواره بین المللی فیلم رشد همزمان با سراسر کشور در شهرستان میامی آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۸۷۷۳۳۸۲
|
۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در میامی،عباس صائمی در جمع دانش آموزان در آئین افتتاح چهل وششمین جشنواره فیلم رشد با بیان اینکه از سال 1342 تا قبل از انقلاب فیلم های آموزشی وعلمی وجود داشت، گفت: بعد از انقلاب این  فیلم های علمی وآموزشی با نام  فیلم رشد تغییرنام  پیدا کرد.

وی افزود: همه ساله فیلم های رشد با محتوای آموزش، علمی وتربیتی به صورت فیلم کوتاه باهدف تربیت و پرورش خلاقیت دانش آموزان اکران می شود.

صائمی با بیان اینکه دانش آموزان اوقات فراغت خود را بافیلم های شبکه کودک می گذرانند، گفت:  اگر این فیلم ها محتویات علمی ، آموزشی وتربیتی داشته باشد قطعا تاثیر بیشتری خواهد داشت.

مدیر آموزش وپرورش شهرستان میامی  با بیان اینکه در شیوه های آموزش، روش جدیدی به اسم چند رسانه ای، نمایش فیلم کوتاه برای بیان بهترمطالب جایگزین روش قدیمی شده است، گفت: در این روش آموزش، شکل دیگری را به خود می گیرد و دانش آموزان با میل وعلاقه بیشتری موضوعات را دنبال می کنند.

وی در پایان یادآور شد: در طول برگزاری جشنواره فلیم‌هایی در زمینه تربیتی، آموزشی و علمی در قالب فیلم دانش آموز،انیمیشن،پویانمایی، مستند کوتاه و مستند داستانی برای دانش‌آموزان به نمایش گذاشته می‌شود که دانش آموزان می توانند در مدت زمان اکران فیلم های جشنواره فیلم رشد با حضور در سالن اجتماعات از فیلم های این جشنواره استفاده کنند.

بنابراین گزارش؛ اکران فیلم های جشنواره چهل و ششم از 15 لغایت 20 آبان ماه برای دانش آموزان،فرهنگیان و خانواده ها در مدارس شهری و روستایی و در مکان های تعیین شده  شهرستان برگزار می شود.

انتهای پیام/ 
ارسال نظرات
پر بیننده ها