خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانش‌آموزی شهرستان رزن خبر داد
مسئول بسیج دانش‌آموزی شهرستان رزن از اعزام 310 نفر از دانش‌آموزان پسر شهرستان رزن در قالب 7 اتوبوس به مناطق عملیاتی غرب کشور خبر داد.
کد خبر: ۸۷۷۳۳۵۱
|
۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۳

عمران عسگری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در رزن با اشاره به اعزام 310 دانش‌آموز به راهیان نور غرب کشور افزود: این دانش آموزان اکثرا برای اولین بار است که در این اردو ها شرکت می کنند.

وی گفت: اعزام دانش‌آموزان به منطقه عملیاتی باعث می شود که آنان با روحیه شهادت طلبی و از خودگذشتی رزمندگان اسلام بیش از پیش آشنا و با فرهنگ شهادت مانوس شوند و این حرکت بزرگ بیعتی با امام راحل، شهدا و ولایت است.

مسئول بسیج دانش‌آموزی شهرستان رزن تصریح کرد: زنده نگه داشتن یاد شهیدان سبب ارج نهادن به مقام والای شهدا و ترویج روحیه و تفکر بسیج می شود.

وی خاطرنشان کرد: شهدا هشت سال دفاع مقدس با فداکردن جان خود و مبارزه حق علیه باطل آزادی را برای کشورمان به ارمغان آوردند.

عسگری بیان کرد: از ویژگی های شهیدان دفاع مقدس؛ صبر و استقامت در برابر سختی ها و تهدیدات دشمنان بود که این تهدیدات اراده رزمندگان را برای غافلگیر کردن دشمن مصمم تر و قوی تر می کرد.

وی ادامه داد: شهیدان جان شیرین خود را بر سر پیمان با خدا در راه ولایت نثار کردند و تنها به رضایت و خشنودی خدا و مظهر حاکمیت او در عالم یعنی ولایت می اندیشیدند.

مسئول بسیج دانش‌آموزی شهرستان رزن عنوان کرد: یکی از اوصاف برجسته شهیدان اسلام روح عبودیت و توجه قلبی و خالصانه به خدای متعال بود و برما واجب است که شهیدان را سرمشق و سرلوحه خود قرار دهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات