خبرهای داغ:
امام جمعه بوکان:

آمریکا اعتبار خود را در میان مسلمین از دست داده است

امام جمعه بوکان گفت: آمریکای جنایتکار به اسم بشریت و دفاع از حقوق آن جنایت های بزرگی را مرتکب شده است و اعتبار خود را در میان جهانیان و به خصوص مسلمین از دست داده است و مسلمین به انها اعتمادی ندارند.
کد خبر: ۸۷۷۳۳۳۱
|
۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، امام جمعه این شهرستان در خطبه های نماز جمعه با بیان این که اسلام پیوند محکمی را میان مسلمین برقرار کرده است، اظهار کرد: اسلام رشته ای است که همه میسلمین را به هم متصل کرده است و پیوند محکم تری به نام ایمان این رشته اتصال را محکم کرده است.

ماموستا عبدالرحمن خلیفه زاده با شاره به جنایت های آمریکا بیان کرد: آمریکای جنایتکار به اسم بشریت و دفاع از حقوق آن جنایت های بزرگی را مرتکب شده است و اعتبار خود را در میان جهانیان و به خصوص مسلمین از دست داده است و مسلمین به انها اعتمادی ندارند.

خلیفه زاده افزود: رفتار و منش آمریکا با اسلام و مسلمین در تضاد است و بر همین اساس هیچ وقت به پیمان و عهد خود وفا نمی کند و تاریخ هم این را ثابت کرده است.

امام جمعه بوکان تصریح کرد: کشورهای اسلامی باید با هم دیگر پیوند محکمی داشته باشند و اسلام را حفظ کنند و از همه مهتر ما در داخل کشور باید مطیع رهبر و رئیس جمهور باشیم و فریب استکبار و توطئه های آنها را نخوریم تا دشمن به ما ظفر نبرد.

ارسال نظرات