فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: امروز دشمنان ما از تفکر و روحیه بسیجی و ایثارگری در هراس هستند که در هیچ معادله نظامی نمی گنجد و معادلات نظامی را به هم می زند.
کد خبر: ۸۷۷۳۳۲۷
|
۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سرهنگ پاسدار جواد مولودی در مراسم نشست سیاسی دانش آموزان دبیرستان دوره دوم متوسطه امام خمینی(ره) میاندوآب با اشاره به هفته بسیج دانش آموزی، اظهار کرد: بسیج یعنی انسان هایی که آماده اند در راه دفاع از نهضتی که در سال 57 به پیروزی رسید، در مقابل استکبار بایستند و از آن دفاع کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب افزود: بسیجیان همواره آماده بوده و از ارزش ها و افکار انقلابی دفاع کرده و در این راه حماسه ها می آفرینند.

وی با بیان اینکه شهدا، الگوی بسیجیان در دفاع از اصول و تفکر انقلابی هستند، گفت: دانش آموزان شهید و سایر شهدای ما نیز می توانستند مثل سایرین درس بخوانند ولی آنها به تکلیف خود در آن زمان عمل کرده و از تعلقات مادی و معنوی گذشتند و با حضور در جبهه های جنگ از انقلاب و آرمان های آن دفاع کردند.

مولودی به ایثارگری شهید فهمیده اشاره و با بیان اینکه این ایثارگری در هیچ معادله نظامی نمی گنجد، تصریح کرد: اندیشمندان غربی اعتراف می کنند که اگر شهیدی مثل شهید فهمیده که در 13 سالگی نارنجک به کمر بسته و خود را زیر تانک می اندازد، داشتند، دنیا را از لحاظ فکری و فرهنگی تسخیر می کردند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با اشاره به اینکه دشمنان در اتاق های فکر خود عملیات را برنامه ریزی می کنند ولی نوجوانی مانند شهید فهمیده برنامه های آنها را به هم می زند، اظهار کرد: امروز دشمنان ما از تفکر و روحیه بسیجی و ایثارگری در هراس هستند که در هیچ معادله نظامی نمی گنجد و معادلات نظامی را به هم می زند.

وی با بیان اینکه دستگیری نیروهای آمریکایی در آب های ایران، یکی از نمودهای تفکر بسیجی است، افزود: علی رغم اینکه آنها با دیپلماسی آزاد شدند ولی دشمنان می دانستند که اگر زیاد پررویی کنند، اسناد و فیلم های مربوط به آنها را پخش می کنیم.

مولودی با تاکید بر اینکه بسیجیان ما سرمشق گرفته از شهدای کربلا هستند، گفت: شهدای ما پیام عاشورا و کربلا را با روح و دل وجان فهیمده بودند و ما نیز وظیفه داریم تا در زندگی خود از شهدا الگو گرفته و حسین وار زندگی کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با بیان اینکه هر زمانی شمرها و یزیدیان خود را دارد، تصریح کرد: حق و باطل در هر زمانی وجود دارند و استکبار نیز همان یزید زمان است که باید حسینی وار در مقابل آنها ایستاد.

وی اظهار کرد: خواسته های آمریکا و استکبار از ما مطابق با خواسته های یزید از امام حسین(ع) در آن زمان است و ما امروز باید بصیرت و‌آگاهی داشته و در مقابل دشمن ایستادگی و مقاومت کنیم.

مولودی با بیان اینکه جنگ نرم و ناتوی فرهنگی راهکار استکبار برای مقابله با نظام اسلامی در زمان کنونی است، افزود: بهترین گنجینه برای مقابله با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی، درس گرفتن از مکتب عاشورا است که باید استکبار را شناخت و با تاسی از راه شهدا، زیر بار زور و ذلت نرویم.

ارسال نظرات