خبرهای داغ:
امام جمعه میاندوآب گفت: جنگ امروز ما با دشمن، جنگ نرم و رسانه ای است و دشمنان با تبلیغ وسیع رسانه ای، به دنبال دست یابی به اهداف خود در عرصه جنگ نرم هستند.
کد خبر: ۸۷۷۳۳۲۵
|
۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در دیدار با دانش آموزان و فرهنگیان به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی با بیان اینکه امروز دشمن از طریق جنگ نرم وارد شده و می خواهد جوانان ما را به سمت خو بکشاند، اظهار کرد: دشمنان بر روی قشر نوجوان و جوان ما برنامه ریزی می کند.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه تبلیغ وسیع رسانه ای، ابزار دشمن برای دست یابی به اهداف خود در عرصه جنگ نرم است، افزود: معاویه و یزید نیز با تبلیغ توانستند مردم را فریب دهند و نقش تبلیغ نیز در بسیاری از وقایع تاریخی مشهود است.

وی با تاکید بر توسعه فرهنگی برای مقابله با دشمنان، گفت: توسعه فرهنگی زیربنای توسعه سیاسی است، هم چنانکه امام خمینی(ره) قیام خود را از سال 42 شروع و در سال 57 به نتیجه و ثمر رسانید.

حسن زاده با اشاره به نقش آموزش و پرورش در توسعه فرهنگی، تصریح کرد: آموزش و پرورش به دلیل اینکه، شالوده مغز نوجوانان در این دوران شکل می گیرد، بهترین بستر برای پرورش و هدایت صحیح جوانان است.

امام جمعه میاندوآب دوران نوجوانی و جوانی بهترین زمان برای نفوذ در جامعه و سوق دادن به سمت معنویات است، اظهار کرد: امروز دشمن در جیب دانش آموزان ما هست و با استفاده از گوشی های هوشمند در جنگ نرم و تهاجم فرهنگی خود را هر چه بیشتر به جوانان و نوجوانان ما نزدیک کرده است.

وی با اشاره به شبهه افکنی از سوی دشمنان برای تاثیرگذاری بر روی جوانان و نوجوانان، افزود: باید با برگزاری کرسی های آزاد اندیشی به شبهات و سوالات جوانان و نوجوانان پاسخ داد و شبهات را با پاسخ های اقناعی و منطقی رفع کرد.

حسن زاده هم چنین در خاتمه بسیج دانش آموزی را نبض تپنده انقلاب عنوان کرد و گفت: بسیج در همه عرصه ها حضور داشته و از انقلاب و دستاوردهای آن دفاع می کند.

هم چنین در این دیدار سرهنگ خیری جانشین ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب به هفته بسیج دانش آموزی و نقش دانش آموزان در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی اشاره کرد.

ارسال نظرات