خبرهای داغ:
امام جمعه میاندوآب گفت: سعادت ما در سایه مبارزه با استکبار است نه مذاکره و برای ادامه راه پیشرفت و توسعه کشور، باید در مقابل دشمنان و استکبار مقاومت و ایستادگی کنیم.
کد خبر: ۸۷۷۳۳۱۷
|
۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در جمع راهپیمایان 13 آبان در میاندوآب با تقدیر از حضور پرشور و گسترده مردم در این راهپیمایی، به وجوه مشترک 13 آبان و قیام عاشورا اشاره و اظهار کرد: 13 آبان تجلی آزادی خواهی و شعار هیهات من الذله اباعبدالله الحسین(ع) در مقابل یزیدیان در روز عاشورا بود.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه پیام 13 آبان عدم سازش با دشمن است، افزود: حق و باطل همیشه وجود دارد و امام خمینی(ره) نیز به تاسی از امام حسین(ع) و به پشتیبانی مردم مقابل ظلم و ظلمت و استکبار ایستادند.

وی با اشاره به اینکه روح استکبار، مقابله با ارزش هاست، گفت: رژیم طاغوت و استکبار جهانی تمام ارزش های را زیرپا گذاشته بودند و در مقابل این ظلم و باطل و تاریکی، امام خمینی(ره) و دانشجویان پیرو خط امام ایستادند و دندان های استکبار را شکستند.

حسن زاده با بیان اینکه عاشورا یعنی شکستن شاخ استکبار و انقلاب اسلامی ایران نیز که برگرفته از فرهنگ عاشوراست، یعنی شکستن استکبار، تصریح کرد:عزت و رفاه مردم در سایه ایستادگی و مقابله با استکبار است و اگر کسی روحیه استکبارستیزی نداشته باشد، اگر تنها به تولی و امر به معروف در مقابل تبری و نهی از منکر قائل باشند، در مقابل استکبار جهانی بی خاصیت و بی تفاوت باشد، در آن صورت همان بلایی بر سر آنها می آید که بر سر مصر، تونس و دیگر کشورها آمد.

امام جمعه میاندوآب با تاکید بر اینکه سعادت ما در سایه مبارزه با استکبار است نه مذاکره، اظهار کرد: باید با قدرت معنویت و مردم در مقابل دشمنان و استکبار ایستاد تا به سعادت رسید.

وی با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری، گفت: با بیان اینکه کسانی که از آمریکا درس می گیرند و زبان گویای آمریکا در کشور هستند تا در کشور اختلاف و شبهه افکنی کنند، بدانند که مبارزه مردم ایران اسلامی با آمریکا، به دلیل وجود حق و باطل و تولی و تبری و درس گرفتن از قرآن، اشداعلی الکفار و رحما بینهم است.

حسن زاده با بیان اینکه متاسفانه برخی در شبکه های اجتماعی تریبون دشمن شده اند و می گویند حل مشکلات و آبادی کشور در گرو سازش با کدخداست، تصریح کرد: آبادی کشور در گرو سازش با کدخدا نیست، مذاکره و سازش راه پیشرفت کشور نیست، مگر این افراد سرنوشت کشورهای هم پیاله با آمریکا را نمی بینند؟

امام جمعه میاندوآب با تاکید بر اینکه آمریکا بدعهد بوده و ما به آمریکای جهان خوار بی اعتماد هستیم، افزود: راه پیشرفت و توسعه کشور، مقاومت و ایستادگی در مقابل دشمنان است و اگر آگاه و بصیر باشیم تا آخرین لحظه در مقابل دشمن می ایسیتم.

وی گفت: عده ای عوام فریب و دنیا طلب با کمک آمریکای جهانخوار، به دنبال توطئه و به خطر انداختن آینده کشور هستند و لذا باید هوشیار و بصیر بود.

حسن زاده با تاکید بر اینکه آینده کشور امید به جوانان و نگاه به درون است، اظهار کرد: ایستادگی تنها راه پیروزی است و نباید روحیه انقلابی را از دست بدهیم چرا که در صورت بی خاصیتی، دشمن پیشرفت می کند.

امام جمعه میاندوآب هم چنین به مناظرات انتخاباتی در آمریکا اشاره کرد و گفت: این کشور قبل از اینکه ادعای کدخدایی در دنیا و حل مشکلات کشورها را بکند، اول باید خود را اصلاح کند.

ارسال نظرات