امام جمعه شهرستان طارم:

ملت ایران پیرو مکتب سیدالشهدا(ع) است

ملت ایران پیرو مکتب سیدالشهدا(ع) است همانگونه که استکبارستیزی هدف اصلی سرور سالار شهیدان بود.
کد خبر: ۸۷۷۳۲۸۱
|
۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، امام جمعه شهرستان طارم در راهپیمایی با شکوه ۱۳ ضمن تقدیر از حضور گسترده مردم همیشه در صحنه شهرستان طارم در مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان، گفت: در این روز بزرگ که روز مبارزه با استکبارجهانی بود، مردم با شور و شوق خاصی در این راهپیمایی شرکت کرده و از ته قلب شعار مرگ بر آمریکا سردادند.

حجت الإسلام محمد صادق پور با تأکید براینکه مبارزه با استکبارجهانی جز اصول اعتقادی انقلاب اسلامی است افزود: دشمن درجه یک مثل آمریکا و درجه دو مثل آل سعود در فکر تفرقه اندازی میان شیعه و سنی هستند باید بدانند که ملت ایران پیرو مکتب سیدالشهدا(ع) است همانگونه که استکبارستیزی هدف اصلی سرور سالار شهیدان بود.

وی واقعه سیزده آبان را روز قوت یافتن دلهای مؤمنین جهان دانست و اظهارداشت: بار دیگر مردم در چنین روزی نشان دادند که پیرو خط امام و رهبری هستند و در مسأله مبارزه با استکبار جهانی به رهبری آمریکای جنایتکار ثابت قدم و استوارند.

حجت الإسلام صادقی پور با اشاره به خوی و منش استکبار ستیزی دشمنان اسلام تصریح کرد: هر دولت و ملتی که دارای خصوصیات استکبار ستیزی باشد به گفته قرآن کریم عاقبت، مستکبران را خداوند متعال با سر و صورت به زمین خواهد زد و در کمال ضعف و ناتوانی از بین خواهند رفت.

امام جمعه شهرستان طارم با اشاره به نقش و اهمیت سالروز ۱۳ آبان اظهار داشت: این روز مهم و تاریخی به مسلمانان جهان آموخت تا چپاولگران را به زباله دان تاریخ رهنمون ساخته و گزینه های روی میز آمریکا را به زیر میز بکشند.

وی با اشاره به مسائل سیاسی روز جهان اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرموده اند: هرگز با سازش کردن با آمریکا مشکلات کشور اسلامی حل نخواهد شد بلکه حل مشکلات کشور در گرو همت و تلاش ما ، ارزش دادن به جوانان ، دانشمندان و همت همه دولت و دولتمردان است.

گفتنی است، راهپیمایی با شکوه ۱۳ آبان امروز همزمان با سراسر کشور با حضور اهالی و شورای اسلامی، دانش آموزان، فرهنگیان، مسئولین ادارات و اقشار مختلف مردم شهرستان طارم از محل میدان امام علی(ع) به طرف مصلی نماز جمعه شهر آببر برگزار شد.

لازم به ذکر است، در پایان مراسم سیزده آبان قطعنامه ۱۳ آبان قرائت و حاضرین با دادن شعارهای کوبنده مرگ بر آمریکا و اسرائیل نفرت و انزجار خود را از دشمنان اسلام اعلام نمودند.

ارسال نظرات