بیانیه روابط عمومی وتبلیغات سپاه ناحیه ایجرود به مناسبت 13 آبان:
13آبان ماه نماد انقلابی به پیش آهنگی نسلی نو و راهبری پیر مدبری است که رهروانش بر گلدسته‌های رفیع خاکش اذان شهادت سر داده‌اند.
کد خبر: ۸۷۷۳۲۷۹
|
۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، در بیانیه روابط عمومی وتبلیغات سپاه ناحیه ایجرود به مناسبت 13 آبان آمده است:

13آبان ماه نماد انقلابی به پیش آهنگی نسلی نو و راهبری پیر مدبری است که رهروانش بر گلدسته‌های رفیع خاکش اذان شهادت سر داده‌اند. یادآور حماسه بزرگ مردانی است که جاودانگی استکبارستیزی و استبدادگریزی اسلام ناب را در پس نفرت از وطن‌فروشی و بیگانه‌پرستی به بار نشسته‌اند.

حماسه ۱۳ آبان ثابت کرد که همه قدرت‌های به اصطلاح عظیم شیطانی و طاغوتی از درون پوچ و پوشالی اند، در ۱۳ آبان مردم عدالتخواه ما خویشتن را باور کردند و به چشم خود دیدند آن قدرتی که در ذهن عده‌ای کج‌اندیش و کوته‌فکر، همچون کوهی استوار است، «کاهی» بیش نیست، در سیزدهم آبان وحدت کلمه معنا شد، تکیه بر محبوب بندگان و خدای خمینی آفرین، تفسیر شد و قدرت رهبری دینی بار دیگر تجربه شد.

سیزدهم آبان به همه مستضعفان آموخت که می‌توانند چپاولگران را به زباله‌دان تاریخ بسپارند، به آنها آموخت که می‌توانند هویت خود را با نفی قدرت‌های استعماری تعریف کنند همچنین به آنان آموخت که شیطان بزرگ زمانه ی ما هیچگاه قابل اعتماد نبوده و نخواهد بود و در یک کلام با به ارمغان آوردن غروری مقدس و حماسه آفرین به آنها آموخت که دیوار ظلم و ستم شکستنی است.

سپاه ناحیه ایجرود با گرامیداشت این روز بزرگ که با عاشورای حسینی همزمان گردیده به جهانیان اعلام می‌داردکه نسل سوم انقلاب یعنی فرزندان همان کسانی که دیروز آن حماسه بزرگ را آفریدند با پیروی از رهبری حکیم و دانشمند خود ذره‌ای از آرمان‌های انقلاب و در راس آنها استکبار ستیزی و استقلال طلبی کوتاه نیامده و نمی‌آییم و با برگزیدن مطالبات رهبری به عنوان نقشه راه حرکت در مسیر نیل به حکومت جهانی مهدی (عج) و نصب العین قرار دادن قیام حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و اهداف ایشان به مبارزه همه‌جانبه با ظلم و ظالم در سراسر دنیا ادامه می‌دهیم..

و من الله التوفیق

سپاه ناحیه ایجرود

ارسال نظرات