خبرهای داغ:
اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم از اقدامات و تلاش های شهرداری کلانشهر قم در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت قدردانی کرد.
کد خبر: ۸۷۷۳۲۵۴
|
۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۷
قدردانی اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس قم از اقدامات شهرداری در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، در دیدار مرتضی قاسمی معاون روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قم با حمیدرضا عابدی خرسند مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری کلانشهر قم، از مجموعه اقدامات شهرداری در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت قدردانی شد.

در این دیدار، قاسمی با بیان اینکه فعالیت های شهرداری همچون ویترینی در سطح شهر خودنمایی می کند، اظهار داشت: فضاسازی شهری با نمادهای زیبای هنری و متناسب با فرهنگ حماسه و ایثار و رنگ و بوی شهدا، موجب پایداری و انتقال این فرهنگ غنی به نسل های آینده می گردد و شهرداری قم در اجرای برنامه هایی همچون هفته دفاع مقدس و دیگر مناسبت ها از دستگاه های پیشروی استان در تعظیم و تکریم موضوع شهادت و ایثار بوده است.

عابدی نیز با اشاره به این موضوع که توجه به ارزش های انقلاب و هشت سال دفاع مقدس و حماسه شهدای مدافع حرم، از افتخارات و مسئولیت های شهرداری است، خاطرنشان ساخت: این مجموعه آمادگی کامل دارد تا با همدلی و همراهی دستگاه های دیگر استان و استفاده از بهترین و جذاب ترین نمادها در فضاسازی شهری متناسب با مناسبت ها و ارزش های مرتبط با دستاوردهای انقلاب اسلامی و سال های دفاع مقدس ورود پیدا کند.

در این دیدار، لوح تقدیر مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قم به همراه یک جلد قرآن معطر و یک نسخه از کتاب چلچراغ ویژه معرفی شهدای شاخص قشرهای استان قم به مدیرکل روابط عمومی شهرداری تقدیم شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها