خبرهای داغ:
عضو انجمن مطالعات سیاسی حوزه علمیه قم گفت: ورود حشدالشعبی به معرکه جنگ دولت عراق با تکفیری‌ها موجب رقم خوردن پیروزی‌های بزرگ در جریان عملیات آزادسازی موصل شده است.
کد خبر: ۸۷۷۳۲۵۳
|
۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام محمد ملک‌زاده با اشاره به تحولات اخیر صورت گرفته در عراق اظهار کرد: عملیات بزرگ آزادی موصل چند هفته‌ای است که شروع شده و ارتش عراق با حمایت ویژه نیروهای مردمی و حشدالشعبی به موفقیت‌های خوبی دست یافته است.

وی افزود: نه تنها در عراق بلکه در سوریه و یمن نیز حضور بسیج مردمی موجب رقم خوردن پیروزی‌ها و موفقیت‌های بسیاری شده و به همین خاطر است که جریان آمریکایی و صهیونیستی و کشورهای مرتجع عربی که حامی اصلی گروه‌های تکفیری هستند به شدت از حضور بسیج مردمی در این کشورها ناراحت و عصبانی هستند.

عضو هیأت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی ادامه داد: به خصوص در بحث سوریه و عراق وقتی بسیج مردمی و الحشد شعبی وارد شد، ورق به سود جبهه مقاومت برگشت و در حال حاضر تکفیری‌ها در حال شکست پی در پی هستند.

وی خاطرنشان کرد: به همین خاطر است که آمریکا و نیروهای ائتلاف بین‌المللی در حال کارشکنی هستند و به دامن زدن بحران در این کشورها کمک می‌کنند اما به نظر می‌رسد که آینده برای نیروهای مردمی خوب و روشن است و انشاءالله در آینده نزدیک طومار تکفیری‌ها برچیده می‌شود.
ارسال نظرات