خبرهای داغ:
مدیرعامل سابق سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم:
مدیرعامل سابق سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم راه‌اندازی بازار هنر، خانه هویت تمدن اسلامی، خانه قرآن و عترت، خانه شعر و ادب و خانه ایثار و شهادت بعد از اربعین را از جمله اقدامات این سازمان دانست.
کد خبر: ۸۷۷۳۲۴۲
|
۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سید رسول موسوی‌نژادیان ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم که در سالن جلسات این سازمان برگزار شد، با بیان اینکه بنده به مسؤولیت به عنوان یک اعتبار نگاه نمی‌کنم، اظهار کرد: در حقیقت انسان‌ها باید به مسؤولیت‌ها و جایگاه‌ها اعتبار بخشند به همین علت در هر جایگاهی که فعالیت کنم نسبت به حفظ اعتقادات خود راسخ خواهم بود.

وی اضافه کرد: بنده بهمن‌ماه سال گذشته به اعضای شورای شهر اعلام کردم که ماموریت بنده در حال پایان بوده اما با عنایت حضرت معصومه(س) خدمت‌ در شهر قم تاکنون قسمت بنده شده است.

مدیرعامل سابق سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم با اشاره به انتخاب زمینی به مساحت 15 هزار متر برای نمایشگاه دائمی محصولات فرهنگی در بلوار پیامبر اعظم(ع) تصریح کرد: سرمایه‌گذاری مشخصی برای ایجاد این نمایشگاه وجود دارد که با مشارکت آن می‌توانیم هزینه‌های مورد نیاز سازمان را نیز تامین کنیم.

وی با بیان اینکه افتتاح پنج چمن مصنوعی ماهیانه 40 میلیون تومان درآمدزایی را به دنبال دارد، تصریح کرد: این ‌سازمان برای تدوین سند راهبردی خود دهمین نشست تخصصی را برگزار کرده و اکنون از مرحله چشم‌انداز عبور و به سمت تدوین سیاست‌ها هدایت کرده است.

موسوی‌نژادیان یادآور شد: راه‌اندازی نخستین بازار هنر استان با استفاده از پاساژی که 20 سال مخروب بود، راه‌اندازی خانه هویت تمدن اسلامی با حضور اساتید و پژوهشگران موسسه امام خمینی(ره)، راه‌اندازی خانه قرآن و عترت با استفاده از ظرفیت شخصیت‌های برجسته قرآنی کشور، راه‌اندازی خانه شعر و ادب با محوریت دکتر مجاهدی پدر شعر آیینی کشور و راه‌اندازی خانه ایثار و شهادت از جمله اقدامات صورت گرفته بوده است.

وی با تاکید بر اینکه عملکرد سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم در حوزه‌های تخصصی به صورت گسترده دنبال شد، اضافه کرد: در راستای ایجاد مرکز فرهنگی هیچ هزینه‌ای برای ساخت‌وساز به شهرداری تحمیل نشده است.

مدیرعامل سابق سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری قم خاطرنشان کرد: بودجه سال گذشته این سازمان هشت میلیارد و 50 میلیون تومان بوده که فقط یک هفتم این بودجه معادل یک میلیارد و 200 میلیون تومان آن تخصیص یافته و 900 میلیون تومان این مبلغ به هزینه‌های جاری اختصاص داشته به همین علت این مجموعه برای اجرای برنامه‌های مختلف خود فقط 300 میلیون تومان اعتبار داشته است.

موسوی‌نژادیان با اشاره به اینکه ابتدای سال گذشته سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم 850 میلیون تومان بدهی داشته است، مطرح کرد: اکنون این سازمان بدهی‌های کمتری نسبت به گذشته دارد، امسال پنج میلیارد و 50 میلیون تومان بودجه برای سازمان پیش‌بینی شده و تاکنون 600 میلیون تومان آن تخصیص یافته که بخشی از این مبلغ به صورت ابلاغی هزینه شده و باقیمانده آن از حقوق هفت ماه کارکنان سازمان بالغ بر 550 میلیون تومان کمتر است.

مدیرعامل سابق سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم با اشاره به اینکه تامین چهار میلیارد و 200 میلیون تومان از بودجه امسال این سازمان بر عهده شهرداری است، مطرح کرد: تاکنون بدون هیچ بودجه‌ای 200 میلیون تومان درآمدزایی داشته و اگر بودجه شهرداری محقق شود می‌توانیم درآمدهای بیشتری را جذب کنیم.

موسوی‌نژادیان با تاکید بر اینکه خدمت‌گذاری در شهر قم افتخار بزرگی است، تصریح کرد: هر فردی در هر جایگاهی می‌تواند برای تحقق اهداف نظام اسلامی تلاش کند اما باید در این مسیر دچار لغزش و انحراف نشود.
ارسال نظرات