خبرهای داغ:
با هدف حفظ انسجام و آمادگی جسمانی و رزمی بسیجیان
برگزاری رزمایش الی بیت المقدس سپاه ناحیه شاهین شهر و میمه با حضور 5 گردان برادران و گردان کوثر خواهران
کد خبر: ۸۷۷۳۱۶۸
|
۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۷

به گزارش خبنگار بسیج از شاهین شهر،رزمایش الی بیت المقدس سپاه ناحیه شاهین شهر و میمه با حضور 5 گردان بیت المقدس برادران در اردوگاه قدس ناحیه و گردان کوثر خواهران در هنرستان آل یاسین شاهین شهر برگزار شد.

از برنامه های روز اول این رزمایش می توان به برگزاری کلاس های آموزش سلاح های تخصصی،ایست و بازرسی،حفاظت از اماکن حساس و عملیات های تاخیری،دورادور و کمین و ضد کمین،تشکیل حلقه های صالحین با حضور بسیج طلاب در چادر های بسیجیان و راهپیمایی شبانه همراه با انفجارات اشاره نمود. رور دوم با صبحگاه عمومی با حضور فرماندار و مسئولین شهرستان آغاز شد و در ادامه کلاس بصیرت افزایی و اجرای رزمایش دفاع از کوی و برزن،عملیات تاخیری،پدافند دورادور و باز پس گیری انجام شد.

گفتنی است گردان کوثر خواهران نیز با برگزاری برنامه های از قبیل کلاس های آموزش امداد و نجات و مردم یاری،کنترل جمعیت و مقابله با ناآرامی ها ماموریت های خود را انجام دادند.

در همین رابطه برادر پاسدار علی قربانی مسئول معاونت عملیات ناحیه شاهین شهر و میمه به خبرنگار بسیج گفت:قرارگاه امام هادی علیه السلام ناحیه شاهین شهر و میمه با الهام گرفتن و سرلوحه قرار دادن فرمایشات مقام معظم رهبری مد ظله العالی و با تدبیر و هماهنگی مناسب و با استفاده از آموزش های تخصصی تاکتیکی و رزمی و با بکارگیری عناصر بسیجی سازماندهی شده در حوزه های مقاومت با عنوان گردان های بیت المقدس و کوثر از این طریق آمادگی خود را برای یک نبرد همه جانبه علوی ایجاد نمودند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها