جانشین فرماندهی سپاه قدس گیلان اعزام دانش آموزان به مناطق عملیاتی را یکی از برنامه های مهم سپاه و بسیج دانست و گفت: 30 هزار و 86 گیلانی در سال جاری به مناطق عملیاتی اعزام خواهند شد.
کد خبر: ۸۷۷۳۱۴۸
|
۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، سردار مهدی کاظمی پور در دیدار دانش آموزان بسیجی با نماینده ولی فقیه در گیلان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش آموز اظهار کرد: انقلاب اسلامی تجلی گاه فکری دانش آموزان در پرتو نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی شعار هفته بسیج دانش آموزی را «دانش آموز انقلابی، مدرسه انقلابی» عنوان کرد و گفت: این هقته فرصتی برای تببین جایگاه و نقش دانش آموزان در ارتقای ایران اسلامی است.

جانشین فرماندهی سپاه قدس گیلان جنگ نرم را مهمترین دغدغه مردم و مسئولین نظام خواند و افزود: جذب، ساماندهی و عمق بخشی دانش آموزان از برنامه های بسیج دانش آموزی در سطح مدارس است.

وی اضافه کرد: 2هزار و 500 نفر از دانش آموزان گیلانی در آزمون آیه های تمدن شرکت می کنند.

کاظمی پور با اشاره به فعال بودن 3هزار و 800 حلقه معرفتی و بصیرتی در استان افزود: 70 هزار دانش آموز عضو این حلقات هستند.

وی اعزام دانش آموزان به مناطق عملیاتی را یکی از برنامه های مهم سپاه و بسیج دانست و گفت: 30 هزار و 86 گیلانی در سال جاری به مناطق عملیاتی اعزام خواهند شد.

جانشین فرماندهی سپاه قدس گیلان اجرای برنامه های فرهنگی در مدارس را از راهکارهای مقابله با جنگ نرم دشمن دانست و گفت: سالانه 500 یادواره دانش آموزی در سطح مدارس استان برگزار می شود.

 

ارسال نظرات