خبرهای داغ:
ششمین جشنواره مالک اشتر سپاه استان قزوین در تیپ 82 سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین واقع در باراجین برگزار شد و از نفرات برگزیده سپاه استان و بسیج تقدیر به عمل آمد.
کد خبر: ۸۷۷۳۱۱۹
|
۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۴

به گزارش خبر گزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام معبودی مسئول نمایندگی  ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در جشنواره مالک اشتر اظهار کرد: ما برای حفظ خود  در بحث امنیت نباید در یک نقطه  متوقف شویم  بلکه در مسائل معنوی و روحی هم باید ارتقا یابیم.

وی ادمه داد: ما برای خودمان محاسبه نداریم که از عمده اشکالات مان است؛ انسان اگر در نفس خود حسابگر نباشد ضرر می کند ما باید حد و اندازه  کار هایی که انجام می دهیم بدانیم. و این از امور خیر است که باید بدانیم.

حجت الاسلام معبودی در ادامه افزود: امام مستضعفان نیز خودسازی را از خود شروع کرد تا به جامعه سازی رسید و توانست انقلاب اسلامی را نفس پاک برنامه ریزی  و تثبیت کند. و انسان باید در همه حال مراقب امور و گفتار و کرداتر خود باشد که از حدود الهی تجاوز یا فرو گذار نکند. از عمده مشکلاتمان این است که ما خودمان را رها کرده ایم.

وی با بیان اینکه با این معیار ها است که برخی دوستان انتخاب می شوند گفت: در کوفه  و مدینه  سه دسته افراد بودند مانند عبدالله ابن زبیر  که می گفتند: ما بر این باوریم که شرایط عوض شده است.

برخی ها دگرگونی خود و انحراف از اصول را به جامعه تسریع می دهند. بسیاری از اصول ما قابل تغییر نیستند.

وی افزود: یک دسته هم امام را نصیحت می کردند که شما به کوفه نروید  اینها  گروهی بودند که منافق بودند در ظاهر خیر خواه ابا عبدالله بودند اما در باطن  قصد دیگری داشتند همانند مروان حکم در مدینه از این افراد بودند.

حجت الاسلام معبودی ادامه داد: اولین حرفی که امام حسین  (ع )زد این بود که امکان ندارد ما با یزید بیعت کنیم زیرا کفر و حق هیچ تشابه و منافع مشترکی ندارند و هر جا معرکه ای باشد یک طرف اگر باطل باشد طرف دذیگر آن حق برای مبارزه ایستاده است. در قضیه برجام با شعار انقلابی نمای جدید سخنرانی می کنند.

امام حسین  (ع) فرمودند: هر ملتی جلوی فساد کوچک را نگیرد گرفتار فساد بزرگتر می شود. اینها آلوده به مال های حرام و تجملات شدند.

وقتی پیامبر فرمودند: اگر معاویه را دیدید روی منبر سخنرانی می کند شکم او را پاره کنید و این کا ر را نکردند  و خداوند جزای کار اورا  یزید برای مردم قرار داد.

بعد از حادثه عاشورا 4000نفر از توابین کشته شدند و بعد از آن هرگز روی آرامش ندیدند.

1002/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها