نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه در شرایطی هستیم که بمباران تبلیغات علیه دین، قرآن، اعتقادهای اسلامی، معاد، حکومت اسلامی، ولایت فقیه و …. در حال انجام است گفت: روح ایمان را باید به جوانان تزریق کنیم.
کد خبر: ۸۷۷۳۱۰۳
|
۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، آیت الله قربانی در دیدار با دانش آموزان بسیجی ضمن گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی، دل نوجوانان و دانش آموزان را مانند زمین خالی عنوان کرد و گفت: در این زمین خالی هر نوع بذری بکاریم رشد خواهد.

وی با بیان اینکه مسائل دینی عمل کردنی است گفت: اخلاق و باورها تاثیرش در زندگی انسان باید دیدنی باشد. عمل درست انسان ها را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

آیت الله قربانی با بیان اینکه در زمان طاغوت فرزندان ما را به سرکشی و ولنگاری سوق می دادند یادآور شد: سرمایه همیشگی ما باید تقوا باشد.

وی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی بذر توحید، اخلاق، انسانیت، ادب و جهاد فی سبیل الله را در فرزندان ما پرورش داد گفت: شهید فهمیده نمونه ای از فرزندان انقلاب بود که با تاسی از رهبر زمان خود مسیر درست هدایت را تشخیص داد.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه در شرایطی هستیم که بمباران تبلیغات علیه دین، قرآن، اعتقادهای اسلامی، معاد، حکومت اسلامی، ولایت فقیه و …. در حال انجام است افزود: روح ایمان را باید به جوانان تزریق کنیم.

آیت الله قربانی با اشاره به فعالیت صدها ماهواره درباره بی‌ارزش جلوه دادن اسلام و قرآن خاطرنشان کرد: دانش آموزان رابطه خود را با کتاب قطع نکنند، اینترنت، فضای مجازی، تلویزیون و ... هیچ وقت جای کتاب را نمی گیرد امروز جامعه ما نیازمند علم است.

ارسال نظرات