به همت بسیج جامعه پزشکی سپاه امام صادق(ع) صورت گرفت؛

ویزیت و درمان رایگان 1300 بیمار چشم پزشکی در تنگستان

بوشهر- با راه اندازی کلینیک تخصصی و فوق تخصصی چشم پزشکی توسط بسیج جامعه پزشکی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر در شهرستان تنگستان بیش از 1300 بیمار به صورت رایگان ویزیت و درمان شدند.
کد خبر: ۸۷۷۳۰۷۳
|
۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان، مسؤول بسیج جامعه پزشکی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر امروز در گفت‌وگو با بسیج  گفت: بسیج جامعه پزشکی در راستای ماموریت‌های محوله اقدامات مختلفی را درحوزه‌های متفاوت انجام می‌دهد.

مرادعلی فولادوند گفت: یکی از حوزه‌های مورد اهمیت ما در بسیج جامعه پزشکی امداد و درمان است که البته ما در کارگروه‌های دیگری چون فرهنگی، بانوان و آموزش و پژوهش نیز فعالیت داریم ولی کار امروز ما در حوزه امداد و درمان است که در حقیقت برپایی کلینیک تخصصی و فوق تخصصی چشم پزشکی نیز در همین راستاست.

وی افزود: در این کلینیک به طور متوسط روزانه قریب به 450 بیمار ویزیت و درمان می‌شوند که از 13 آبان شروع شده و تا 15 آبان نزدیک به 1300 بیمار در آن به صورت رایگان درمان می‌شوند.

فولادوند تصریح کرد: در این کلینیک 4 پزشک و 6 اپتومتریست یا بینایی‌سنج از بسیج جامعه پزشکی و پزشکان بیمارستان فارابی تهران در مدت 3 روز به مردم ویزیت داده و ارائه راهنمایی می‌دهند.

وی بیان داشت: در این کلینیک ابتدا بیماران مورد ارزیابی اولیه قرار گرفته و سپس به پزشک ارجاع داده می‌شوند و پزشک نیز ابتدا با دارو درمانی و اگر به این شیوه مشکلاتشان قابل حل نباشد جهت عمل جراحی از مراجعین ثبت نام انجام خواهد شد تا به تدریج و با برپایی بیمارستان‌های صحرایی یا در مرکز استان مورد عمل جراحی قرار گیرند.

فولادوند گفت: تعداد قابل توجهی عینک نیز به صورت رایگان به کسانی که از بضاعت مالی کمتری برخودار باشند تعلق خواهد گرفت.    

 انتهای پیام/

ارسال نظرات