بسیج دانشجویی دانشگاه شهید رجایی: عده‌ای کاسه گدایی دست گرفته‌اند و روزی ملت هشتاد میلیونی ایران را در کاخ جنایت و رذالت جستجو می‌کنند اما نمی‌دانند که چیزی جز پشیمانی و ذلت و بدنامی در کاسه گدایی‌شان نمی‌نهد.
کد خبر: ۸۷۷۳۰۷۰
|
۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج، بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی تهران، در بیانیه‌ای اعلام کرد: عده‌ای کاسه گدایی دست گرفته‌اند و روزی ملت هشتاد میلیونی ایران را در کاخ جنایت و رذالت جستجو می‌کنند اما نمی‌دانند که این شیاطین انسان نما، چیزی جز پشیمانی و ذلت و بدنامی در کاسه گدایی‌شان نمی‌نهد.

در ابتدای این بیانیه آمده است: امسال با 13 آبان متفاوتی روبرو بودیم. مردم در 13 آبان علاوه بر اینکه با حضور خود خشم و انزجار و نفرت خود را نسبت به نظام مبتذل و رسواشده غرب نشان دادند، پاسخ کوبنده‌ای را به جریان شبه روشنفکر وطنی و کسانی که در تکمیل پازل فریب و بزک کردن چهره شیطانی آمریکا نقش ایفا کردند، دادند. خوی پلید و سرشت مستهجن استکبار اکنون بیش از گذشته هویدا گشته است. انقلاب خمینی کبیر خداباوری را جانشین کدخدا باوری نمود؛ هر چند عده‌ای از دشمن باوران ساده لوح و البته با اشارت نفوذی‌ها از همان ابتدا هم ساز دیگری را می‌زدند که همواره با سد محکم این ملت عظیم مواجه شدند.

در ادامه تاکید شد: بعد از سالها نیز عده دیگری از همان جنس پیدا شده اند که گمان می‌کنند با حذف حسین فهمیده از کتب درسی و با خط زدن «مرگ بر آمریکا» در اذهان بیمارشان و با محو نمودن نشان پر افتخار هسته‌ای از پشت اسکناس‌ها و کارهای حقیرانه دیگر ،می‌توانند آرمانهای متعالی ملت را به فراموشی بسپارند؛ مارا نشناخته‌اند!

این تشکل دانشجویی ادامه داد: عده‌ای کاسه گدایی دست گرفته‌اند و روزی ملت هشتاد میلیونی ایران را در در کاخ جنایت و رذالت جستجو می‌کنند اما نمی‌دانند که این شیاطین انسان نما، چیزی جز پشیمانی و ذلت و بدنامی در کاسه گدایی‌شان نمی‌نهد. روزی که دلسوزان انقلاب را به جهنم حواله می‌دادند و سرمایه نقد ملت را به وعده‌های نسیه معامله می‌کردند، شاید تصور نمی‌کردند که سردمداران لیبرال دموکراسی اینچنین باعث رسوایی صاحبان تفکر غرب زدگی شوند؛ اما متاسفانه به جای عبرت گرفتن و اصلاح فکر بهترین دفاع را در حمله جستجو می‌کنند و و برای فرار از مطالبه مردم بلوا ایجاد کرده و زمین بازی را عوض می‌کنند.

این تشکل دانشجویی تصریح کرد: ملتی را که خمینی عظیم، بالنده‌ترین ملت تاریخ بشر می‌خواند، کودک می‌خوانند و منظورشان، نه پاکی و معصومیت بلکه سفاهت و بی‌خردی است، اما بدانند این ملت، آنقدر رشید و بصیر است که حتی کودکانش هم به گفته حضرت روح الله می‌شوند رهبران جامعه و مشق بزرگی و هیهات من الذله به جهان می‌دهند: کسانی باید این صفت را در خود جستجو کنند، که تزویر را نمی‌شناسند و به او اجازه جولان می‌دهند تا اینکه پس از غلبه گردنشان را بشکند!!!

در ادامه تصریح شد: ضربه‌ای که امروز بر پیکر ملت ایران وارد شده ناشی از نگاه غلط کسانی است که از روی جهالت یا خیانت قدم در مسیر جایگزینی اسلام آمریکایی به جای اسلام ناب محمدی گذاشته‌اند.
حال این عزیزان شعار «ما نمی‌توانم» کلید حل معماهایشان شده و از باغی که دشمن درجه یک مسلمانان باغبان آن است سیب و گلابی طلب می‌کنند؛ اما کیست که نداند این دشمن چوب خشک هم برایشان کنار نگذاشته، چه برسد به میوه!!! این دشمن که قرار است امروز سیب و گلابی ملت را تامین و باغ و بستان ما را بارور کند، همان دشمنی است که درختان تنومند و تناور علمش را قلع و قمع کرده و بتون روی آنها ریخت،این همان دشمنی است که با و جود پیشرفته ترین نیروگاه‌های هسته‌ای نتوانست وجود باغبان‌های این درختان تناور، امثال شهریاری و احمدی روشن را تاب بیاورد.

در قسمت دیگری تصریح شد: اکنون با افتخار و امتنان اعلام می‌کنیم که حسین فهمیده‌های امام انقلابیم و در راه حفظ و حراست از خرمشهرهای این ملت سر از پا نمی‌شناسیم .ما حسین فهمیده‌های امام خامنه‌ای کمربند اعتماد به نفس را محکم بسته‌ایم و زیر بار سختی‌های انقلاب می‌رویم تا برقله عزت و افتخار و پیشرفت بایستیم، و اگر کدخدا باوران بریده‌اند! می‌توانند در حضیض ذلت و دره‌های حقارت بمانند. خرمشهر نسل ما ،سنگرهای کلیدی اداره جوامع است که باید از اشغال تفکرات غرب پرستی به در آید. خرمشهر دیگری که نسل ما آزاد خواهد کرد همان باغ و بستان خرمی است که با خون امثال احمدی روشن‌ها آبیاری شده بود اما اینک بخش های عمده آن به اشغال دشمن در آمده است:
کلام آخر:
ما «فهمیده »ایم،

غرب باوران کج فهمی خود را درمان کنند.

انتهای پیام/


ارسال نظرات