بوشهر-فرمانده سپاه امام علی(ع) تنگستان گفت: مناطق عملیاتی کلاس درس عشق و ایثار و آزادگی است و با رعایت نظم و انضباط و ایمنی، با داشتن روحیه انقلابی، از این سفر معنوی بهره مند شوید.
کد خبر: ۸۷۷۳۰۶۸
|
۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان، محمد علی ملاکی فرمانده سپاه امام علی(ع) تنگستان صبح امروز در آیین بدرقه دانش آموزان دبیرستان های پسرانه شهرستان تنگستان به راهیان نور اظهار داشت: ارزش این سفر به خاطر حضور ارزشمند شهدا، جانبازان و رزمندگانی ست که برای دفاع از وطن و ارزش ها با رهبر خویش پیمان بستند.

ملاکی به اهمیت انتقال فرهنگ دفاع مقدس تأکید کرد و گفت: تعامل و ارتباط بین آموزش و پرورش، بسیج و سپاه پاسداران، در تحکیم و تقویت روحیه دانش آموزان بسیجی، تأثیر بسزایی دارد و اعتبار ما در دنیا به خاطر ارزش هایی ست که از فرهنگ دفاع مقدس و شهدا به دست آمده است که امروزه نشانه های آن را در وجود مدافعان حرم اهل بیت(ع) می بینیم.

وی بصیرت و هوشمندی را چراغ راه این سفر دانست و افزود: مناطق عملیاتی کلاس درس عشق و ایثار و آزادگی است و با رعایت نظم و انضباط و ایمنی، با داشتن روحیه انقلابی، از این سفر معنوی بهره مند شوید.

حسین پولادیان مدیر آموزش و پرورش تنگستان با این که مناطق عملیاتی حکم یک مدرسه بزرگ را دارد اظهار داشت: هر منطقه عملیاتی، مدرسه ای است که دانش آموزان در آن درس ایثار، آزادی و دفاع از ارزش های اسلامی و انقلابی را می آموزند.

مدیر آموزش و پرورش تنگستان گفت: کسانی که شهادت را برگزیده و سر در نقاب خاک کشیده اند برای پاسداشت ارزش ها، از جان با ارزش خود گذشتند و برماست که با احترام به حقوق یکدیگر، ارزش های انسانی و اخلاقی را از آنان بیاموزیم.

وی افزود:  این سفر را معنوی و ارزشمند دانست و از همکاران خواست زمینه سفری سالم و پربار را برای دانش آموزان فراهم کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات