خبرهای داغ:

اگر یک ملت گرفتار فرهنگ حرام خوری بشود، آن کشور نیازی به دشمن ندارد

حجت الاسلام موسوی بیان داشت: اگر یک ملت گرفتار فرهنگ حرام خوری بشود، آن کشور نیازی به دشمن ندارد و آنها با دست خود کشور را تسلیم ابر قدرت ها خواهد کرد. کسی که حرام بخورد حب خدا، حب اهل بیت، و حب قرآن از دل او خواهد رفت.
کد خبر: ۸۷۷۳۰۴۲
|
۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۸

به گزارش خبر گزاری بسیج : نماز جمعه عبادي سياسي اين هفته به امامت حجت الاسلام موسوي امام جمعه جاجرم برگزار شد.

حجت الاسلام موسوي در خطبه اي اين هفته ابراز داشت:بايد روحيه مردم داري و فرهنگ احترام به ارباب رجوع نهادينه بشود متاسفانه طرح تکریم ارباب رجوع در حد حرف باقی مانده است که این از شالوده و پیام اسلام به دور است مقام معظم رهبری فرمودند وقتی ارباب رجوعی به اداره می رود و برمی گردد باید این تصور در ذهنش خطور کند که از یک اداره اسلامی برگشته است.  نباید به گونه ای باشد که وقتی از اداره بر می گردد به زمین و زمان بدبین بشود.

وی در مورد فرهنگ کار و بدست آوردن رزق و روزی حلال گفت: این تکلیفی است که باید در جامعه با شعار اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل که مقام معظم رهبری فرمودند دنبال کنیم و نه اینکه فقط حرف اقتصاد مقاومتی باشد ولی از اقدام وعمل خبری نباشد.

امام جمعه ابراز داشت: واقعا این تاسف بار است که اسلام با این همه تاکید بر کار و کسب حلال دارد در دولتی بگویند 3000میلیارد اختلاس در دولت دیگر بگویند 8000 میلیارد اختلاس این ها زیبنده جمهوری اسلامی نیست و باید با اختلاس کنندگان به نحوی برخورد بشود که اعتماد نسبت به نظام حفظ بشود.

وی در ادامه به ضرورت فرهنگ سازی در زمینه های پرهیز از اسراف، فخر فروشی، چشم و هم چشمی، دنیا پرستی، تجمل گرایی، اشراف گرایی اشاره کرد و گفت: اگر یک ملت گرفتار فرهنگ حرام خوری بشود، آن کشور نیازی به دشمن ندارد و آنها با دست خود کشور را تسلیم ابر قدرت ها خواهد کرد. کسی که حرام بخورد حب خدا، حب اهل بیت، و حب قرآن از دل او خواهد رفت.

وی در ادامه از فرهنگ رانندگی و فرهنگ آپارتمان نشینی در جامعه انتقاد کرد و بیان داشت: باید برای فرهنگ سازی در اینگونه موارد تلاش بشود و تبدیل به فرهنگ عمومی و همگانی بشود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار