امام جمعه برازجان:

یکی از مشکلات اصلی خانواده­ ها، نبود فرهنگ اسلامی است

بوشهر-امام جمعه برازجان در خطبه­ های نماز جمعه این هفته برازجان گفت: یکی از مشکلات اصلی خانواده­ ها، نبود فرهنگ اسلامی است که لازم است نخبگان و صاحب­ نظران این مسئله را حل کنند.
کد خبر: ۸۷۷۳۰۲۳
|
۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان دشتستان به، حجت الاسلام حسن مصلح با اشاره به روز فرهنگ عمومی اظهار داشت: تربیت در یک جامعه با وجود فرهنگ به دست می­ آید که در کشور ما نیز قانون ما یک قانون اسلامی بوده و انقلاب اسلامی ما نیز برگرفته از فرهنگ اسلامی است که لازم است همه در جهت تقویت فرهنگی دینی در جامعه گام برداریم.

وی افزود: ما نباید تحت تاثیر بیگانگان قرار بگیریم و از سوی دیگر نباید مروج فرهنگ برهنگی و غربی هم در کشور باشیم چرا که ملّت ما مسلمان بوده و نظام ما یک نظام اسلامی است.

خطیب جمعه برازجان در ادامه ضمن تشکّر از مردم و مسئولین جهت شرکت در مراسم 13 آبان تصریح کرد: زمانی عدّه­ ای تصورشان این بود که ما باید شعار مرگ بر آمریکا را در روز  13 آبان ترک کنیم ولی ترک کردن این شعار به معنای از دست دادن ارزش­ ها و اصول انقلاب اسلامی با ذلّت است و همه باید بدانیم که مهم­ترین شعار ملّت ما، شعار مرگ بر آمریکا است چرا که قرآن کریم می فرماید: مستکبرین از ما راضی نخواهند شد تا دست از اصول خود برداریم.

مصلح با اشاره به اینکه بیش­تر جنایت­ های جهان توسط آمریکا و مستکبرین اتفاق می­ افتد تأکید کرد: از شصت سال اخیر تاکنون اغلب اتفاقاتی که در جهان افتاده و موجب ریختن خون­ های بی گناهان می­ شود توسط آمریکا و مستکبرین انجام شده است.

امام جمعه برازجان با دعوت مردم به شرکت در مراسم اربعین حسینی در برازجان خاطرنشان کرد: در سال­روز اربعین حسینی قریب به سی میلیون نفر به زیارت امام حسین (ع) می­ روند که این مسئله نشان دهنده تجلی وحدت، ایمان و محبّت به اهل بیت علیهم السلام است.

حجت الاسلام مصلح در پایان، موفقیّت رزمی­ کاران برازجانی در مسابقات قبرس را تبریک گفت.

انتهای خبر/

ارسال نظرات
آخرین اخبار