رزمایش گردان های الی بیت المقدس بسیجیان مهران برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۷۳۰۲۲
|
۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ فرمانده سپاه ناحیه مهران گفت: رزمایش بزرگ گردان های بیت المقدس بسیجیان مهران با هدف ارتقای توان نظامی بسیجیان بر اساس آخرین نوع تهدیدات دشمنان در حوزه دفاعی برگزار شد.

 

سرگرد روح الله جاویدان فرمانده سپاه ناحیه مهران اظهار کرد: رزمایش بزرگ گردان های بیت المقدس این شهرستان با قدرت و حضور بسیجیان برگزار شد.

وی در خصوص اهداف این رزمایش افزود: اهداف اجرای این رزمایش، بالا بردن روحیه ایثار و شهادت در قالب اجرای برنامه های فرهنگی، تمرین آموزش های نظامی و نمایش اقتدار بسیج بر اساس آخرین نوع تهدیدات دشمنان در حوزه دفاعی و امنیتی است.

 

سرگرد جاویدان با اشاره به نقش بسیج در خنثی سازی فتنه ها و مقابله با تهدیدات دشمنان و اقتدار نظامی گفت: اقتدار نظامی و دفاعی ما با تکیه بر پشتیوانه مردمی است و پیشرفت سپاه و بسیج حاصل خودباوری و توجه به توان داخلی است.

 

فرمانده سپاه ناحیه مهران یادآور شد: رزمایش بیت المقدس در منطقه عمومی رضا آباد شهرستان مهران براساس مسائل محلی، منطقه ای طراحی و پس از سازماندهي و فراخوانی اعضای گردان برگزار شد.

 

وی افزود: در اين رزمايش بسیجیان با حضور در کلاس های آموزشی با تاکتیک ها و اقدامات پدافند غیر عامل،كنترل مقابله با ناامني ها و كلاسهاي تخصصي سلاح آشنا شدند.

 

فرمانده سپاه ناحیه مهران تصریح کرد:پیام رزمایش برای دوستان صلح و امنیت و برای دشمنان هشدار است لذا نمایش اقتدار نظامی گردان های بیت المقدس خواب هر تهاجمی به ایران اسلامی را به کابوس تبدیل خواهد کرد .

ارسال نظرات