علی رام نورایی گفت: به نظر من اگر فیلم تاریخی با قدرت ساخته شود مخاطب هم می پسندد، چون اصولا کارهای تاریخی هزینه بر و سخت است اگر که خوب از آب درآید حتما مخاطب خود را جذب خواهد کرد.
کد خبر: ۸۷۷۳۰۲۰
|
۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۸

علیرام نورایی بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: من خودم چون درگیر پروژه ای هستم هنوز نتوانستم در کنار مردم فیلم یتیم خانه ایران را ببینم ولی بازخوردی که از فضای مجازی در مورد فیلم داشتم خوشبختانه مثبت است.

وی افزود: مردم فیلم را دوست داشتند روند فروش گیشه هم فکر می کنم صعودی باشد با توجه به روزهای اول که اکران با نقائصی در تبلیغات همراه بود این مشکلات تقریبا برطرف شده و مردم هم استقبال می کنند امیدوارم روز به روز مردم بیشتر فیلم را ببینند و کار را دوست داشته باشند.

بازیگر سینما و تلویزیون گفت: سینما مدتی ذائقه مردم را به کارهای طنز و این مدل کارها که فروش خوبی داشت عادت داده بود ولی به نظر من اگر فیلم تاریخی با قدرت ساخته شود و پروداکشن خوبی داشته باشد مخاطب هم می پسندد، چون اصولا کارهای تاریخی هزینه بر و سخت است اگر که خوب از آب درآید حتما مخاطب خود را جذب خواهد کرد که امیدوارم فیلم یتیم خانه ایران هم همینطور باشد.


ارسال نظرات