خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مانه و سملقان :

مسئولان نظام و مردم خشم خود از استکبار جهانی را در راهپیمایی 13 آبان با شعار "مرگ بر آمریکا´نشان خواهند داد

سرگرد بیدکی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مانه و سملقان گفت: روز 13 آبان که به نام روز ملی مبارزه با استکبار ستیزی مزین شده است ، فرصتی است تا بار دیگر مسئولان نظام و مردم خشم خود علیه آمریکای جنایتکار را با فریاد غرای " مرگ برآمریکا " نشان دهند.
کد خبر: ۸۷۷۳۰۱۳
|
۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۳

سرگرد اسماعیل بیدکی فرمانده بسیج ناحیه مقاومت مانه و سملقان در گفتگو با روابط عمومی ناحیه گفت: یوم الله 13 آبان کانون  سه رخداد تاریخی سرنوشت ساز می باشد و بایستی این روز و این رخداد ها را مغتنم شمرد.

وی ادامه داد:  روزها و رخدادهای انقلاب اسلامی فرصتی برای تجدید بیعت با آرمانهای انقلاب و امام خمینی (ره) و بستن عهدی دوباره با ولایت است.

بیدکی افزود: روز 13 آبان که به نام روزملی مبارزه با استکبار ستیزی مزین شده است ، فرصتی است تا بار دیگر مسئولان نظام و مردم خشم خود علیه آمریکای جنایتکار را با فریاد غرای " مرگ برآمریکا " نشان دهند.

وی تصریح کرد: پس از گذشت ماه محرم و فراگیری دوباره ی شور حسینی و یادآوری های فلسفه عاشورا حضور در این راهپیمایی با بینش وبصیرت گسترده ای صورت می گیرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاطرنشان کرد: از تمامی مردم انقلابی ، فهیم ، بصیر و همیشه در صحنه شهرستان دعوت می کنم تا بار دیگر با حضور در این راهپیمایی برگ زرینی بر افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بیفزایند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار