عضو شورای اسلامی شهر شاهرود

تلاش دشمن نفوذ در جامعه و زمینه سازی در تسلیم و سازی پذیری با استکبار است

احمدیان در نشست بصیرتی پایگاه نرجس شاهرود گفت: تلاش دشمنان در برهه کنونی از راه نفوذ به ارکان و ایجاد زمینه تسلیم پذیری و سازش با دشمنان است و این همان چیزی است که دشمن می خواهد و باید هوشیار باشیم و گول تبلیغات دشمنان را نخوریم.
کد خبر: ۸۷۷۲۹۹۰
|
۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، مرتضی احمدیان در نشست بصیرتی پایگاه نرجس حوزه بسیج جامعه زنان صدیقه کبری(س) شاهرود که با حضور بیش از 50 نفر از خواهران بسیجی در محل پایگاه برگزار شد در سخنانی با گرامیداشت ایام استکبارستیزی ملت ایران اظهار کرد: قیام مردم ایران اسلامی نشات گرفته از قیام عاشوراست و این رمز موفقیت و پیروزی ملت ایران است.

وی افزود: قیام عاشورای سالار شهیدان درسی برای تمام تاریخ بشریت در راستای مبارزه با ظلم و ستمگری و مبارزه با انحرافات و مبارزه با نفس و خوی پَست انسانی است.

احمدیان خاطر نشان کرد: ملت ما باید با فلسفه و قیام اباعبدالله آشنا شود و فقط به عزاداری ایشان در ماه محرم و صفر و اربعین بسنده نکنیم چرا که باید قیام عاشورا را شناخت و فهمید تا اثرگذاری آن را در محیط زندگی و جامعه خود درک کنیم.

وی تصریح کرد: امروز دشمنان ما به خوبی عاشورا و محرم را درک کرده اند و با آن به مقابله هدفمند برخاسته اند و اگر ما در این زمینه آگاهی نداشته باشیم در دام دشمنان گرفتار شده و مسیر اشتباهی را طی خواهیم کرد.

عضو شورای اسلامی شهر شاهرود با بیان اینکه تلاش دشمنان انحراف در اعتقادات و مکتب ماست گفت: تاکید رهبر انقلاب بر شیعه انگلیسی برای این امر است که آنها دارند در محرم و عزاداری ما انحراف و اشکال ایجاد می کنند و ما باید مراقب باشیم.

وی ادامه داد: اسلام ناب محمدی(ص) و مکتب اصیل شیعه ما را به مبارزه با استکبار و استعمار و ظلم و ستم و تبعیض فرامی خواند اما اسلام آمریکایی و شیعه انگلیسی ما را به تسلیم و سازش و اختلاف و تفرقه دعوت می کند.

فرمانده اسبق سپاه شاهرود با تاکید بر حفظ هوشیاری و تبعیت از ولایت عنوان کرد: تلاش دشمنان در برهه کنونی از راه نفوذ به ارکان و ایجاد زمینه تسلیم پذیری و سازش با دشمنان است و این همان چیزی است که دشمن می خواهد و باید هوشیار باشیم و گول تبلیغات دشمنان را نخوریم.

وی اضافه کرد: باید بینش ،معرفت و بصیرت خود را بالا ببریم و با مطالعه و تحقیق سعی کنیم جامعه را به سمت آنچه اهداف و آرمان های انقلاب و امام است رهنمون سازیم و بسیجیان ما به عنوان هسته های مقابله با جنگ نرم باید در این مسیر تلاش کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار