معاون پژوهشی وزارت آموزش و پرورش؛
رئيس سازمان پژوهش و برنامه ريزي آموزشي: درس حسین فهمیده حذف نشده است و من این موضوع را شدیدا تکذیب می‌کنم و هر کس عنوان حذف درس حسین فهمیده را بیاورد من از آن شخص درروز قیامت شکایت می کنم.
کد خبر: ۸۷۷۲۹۸۷
|
۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۷

محي الدين بهرام محمديان و رئيس سازمان پژوهش و برنامه ريزي آموزشي درگفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج در خصوص حذف درس حسین فهمیده گفت: درس حسین فهمیده حذف نشده است و من این موضوع را شدیدا تکذیب می‌کنم و هر کس عنوان حذف درس حسین فهمیده را بیاورد من از آن شخص درروز قیامت شکایت می کنم.

معاون وزیر جدید آموزش و پرورش عنوان کرد: آن درس را از اول تا آخر بخوانید و ببینید که هویت شهادت طلبی و توجه به شهدا و ایجاد حس نوستالژیک به شهدا، پادگان، دوکوهه و راهیان‌نور در آن درس ایجاد شده است و کم نشده است و ما در همان درسی که بعضی ها می‌گویند حذف شده است. شهید حسین فهمیده را با حضرت قاسم(ع) مقایسه کردیم که چه شباهت هایی میان شهید حسین فهمیده و حضرت قاسم (ع) وجود دارد.

وی در ادامه مطرح کرد: البته موضوع بسیج دانش آموزی را به درس مطالعات اجتماعی در پایه هفتم منتقل می کینم وبا عنوان تشکل های دانش آموزی آن را به دانش آموزان ارائه می‌دهیم. 

رئيس سازمان پژوهش و برنامه ريزي آموزشي گفت: اصلا درس شهید فهمیده حذف نشده است لذا برخی به جهت حس سیاسی و حزبی که دارند نسبت به بعضی چیزها واکنش نشان می‌دهند یک چیزی را هو می‌کنند، چو می اندازند حالا ما باید بیاییم و بگوییم که این چنین نیست.

محي الدين بهرام محمديان در پایان گفت: به لحاظ جو سیاسی یک روز آن اسرائیلی ها سازمان پژوهش و برنامه ريزي آموزشي و بنده را متهم می‌کنند، بعضی وقت ها هم این تلویزیون‌های امریکایی سازمان ما رو نشان می‌دهند وعکس این رو سیاه را نشان می‌دهند ومی‌گویند این ادم تندرو است وبعضی از افراد داخلی هم می‌گویند این شخص درس شهید حسین فهمیده را حذف کرده است ولی اینگونه نیست بخدا این درس حذف نشده است اگرمن مسلمانم قائل باشید که این درس حذف نشده است.


ارسال نظرات