خبرهای داغ:
امام جمعه شهر کلاته خیج

امروز دشمن با استفاده از سایت های مخرب می خواهد به فرهنگ ما آسیب برساند

حجت الاسلام و المسلمین شکری در جمع دانش آموزان دبیرستان الزهرا(س) شهر کلاته خیج گفت: امروز صحنه جنگ به معنای فیزیکی آن وجود ندارد بلکه دشمن با استفاده از سایت های مخرب می خواهد به فرهنگ ما آسیب برساند و ما را از اهداف انقلاب دور سازد.
کد خبر: ۸۷۷۲۹۵۶
|
۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا شکری در مراسم بزرگداشت شهید فهمیده که به همت واحد پیشگام الزهرا(س) بسیج دانش آموزی حوزه ایثار که در دبیرستان دخترانه دوره دوم الزهرا(س) شهر کلاته خیج برگزار شد با بیان اینکه شهید حسین فهمیده الگوی شایسته و مدال افتخار کشور است خاطر نشان کرد: شهید حسین فهمیده بعنوان یک الگوی شایسته و تصویر برجسته و مدال افتخار کشور برای دفاع از ارزش های انقلاب جان شیرین خود را نثار انقلاب کرد.

امام جمعه کلاته خیج با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمنان افزود: امروز صحنه جنگ به معنای فیزیکی آن وجود ندارد بلکه دشمن با استفاده از سایت های مخرب می خواهد به فرهنگ ما آسیب برساند و ما را از اهداف انقلاب دور سازد.

وی خاطر نشان کرد: همه باید با آگاهی کامل ، حضور در صحنه و پیروی از منویات مقام معظم رهبری در برابر هجمه های فرهنگی ایستادگی نماییم.

شکری تصریح کرد: ما امروز در منطقه ای امن در جهان قرار داریم، تلاش دشمنان برای ناامن کردن منطقه تاکنون ناموفق بوده چرا که جمهوری اسلامی ثبات منطقه را در دست گرفته است و استکبار این این مورد بسیار خشمگین است.

امام جمعه کلاته خیج با بیان اینکه تلاش فراوانی امروز برای نفوذ در ساختار کشور وجود دارد گفت: دشمن در جریان نفوذ بسیار سرمایه گذاری کرده است و باید مراقب باشیم که از این روزنه ها دشمن وارد نشود چرا که نفوذ دشمن ارکان نظام را هدف قرار داده و هوشیاری مردم و مسئولین را باید همراه داشته باشد.

شکری ادامه داد: شما دانش آموزان آینده ساز کشور هستید و باید در این مسیر با حفظ هوشیاری و بصیرت و معرفت در کنار جهاد علمی که بسیار اهمیت دارد باید در این مسیر تلاش فراوان کنید و از دشمن غفلت نکنید.

این مراسم با حضور خانواده های معزز شهدا، رئیس و کارشناسان اداره آموزش و پرورش منطقه بسطام، مسئولین شهر کلاته خیج  و مسئولین بسیج دانش آموزی و فرهنگیان برگزار شد.

برپایی نمایشگاه ، قرائت زیبای مقاله شهید و شهادت و اجرای مراسم پرچم از برنامه های این مراسم بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها